#6 Filmik: W Umyśle Jorge/ Into Jorge's mind









Tydzień temu pojawił się już #6 filmik naszego Jorge. W #5 mówił że filmiki będą inne. Więc przetłumaczyłam dla Was co Jorge robił w zeszłym tygodniu!







 

Intro

J: Hey! Jak się masz? Jestem  szczęśliwy, ponieważ to jest nowy filmik o nowej strukturze i zobaczysz, wiele nowych rzeczy. Będę rozmawiał o tym co mi się podoba, czego nie lubię; mówić o moim punktu widzenia, o różnej tematyce. To tylko moja opinia, możesz to zrozumieć, lub nie. Pokażę mój Cover jednej piosenki.  Mam nadzieję że będzie się Wam podobać.  







Kawiarnia
J: Wyjedźamy, kierunek do ''Resistencia Chaco''.
R: Resistencia Chaco.
J: Jestem z tymi wspaniałymi ludźmi. 

Resistencia Chaco

Cande: Mam wyzwanie dla Jorge i Rugga.
S: Racja, wymyśliliśmy je!
R: Nie! Nie zrobię tego!!
C: Jeśli nasz tak mocno kochają, mają zjesz łyżkę pełną cebuli!
S: Jeśli nasz kochają, muszą to zrobić. 
R: [Rugg coś tu powiedział, ale nie było napisu z tym co powiedział]
S: Nie, jeśli Ciebie kochamy, to pocałujemy Cię niezależnie od zapachu Twoich ust. 
J: Jeśli nie wyzywać, to zrobię to.
C: On tego nie zrobi.
J: Musisz to zrobić.
R; Nie, nie,nie, nie mogę.
C: Jest OK, On mnie nie kocha.
R: Nie, byłem chory przedtem...
R; Proszę, byłem chory...
R; Nie, dziękuję.
R: Kocham Cię, ale...
C: Czy ktoś mnie tu kocha??
R: Kocham Cię, ale tego nie zrobię.
Alba: Nie przepraszam, ale nie chce.
C: Tini mnie kocha, zobaczmy...
Tini: Zrobię to Cande.
J: Tini to zrobi. Tini to zrobi...
T: Przestań, to jest za dużo.
J: Jeden, dwa, trzy!
J: Pokaże że nie ma, nic w buzi.
D: Ohydne.
J: Nie możesz wypluć.
T: Gotowe!
J; Bardzo dobrze! 

Koncert
Voy por ti<3

Pokój

J: Hej! Co tam? Chce się z wami podzielisz tym, że my, jako aktorzy, mamy wielką możliwość podróżowania po całym świecie. To niesamowite, widzieć, wiele krajów, różnych kultur i ludzi. Zauważyłem, dzięki tym wszystkim  wycieczką , że osądzanie ludzi, nie jest OK. Uprzedzenie, jest całkowicie błędne. Nie wiem co myślisz o tym. Ale moim zdaniem, nie jest okay, kogoś oceniać, jeśli się ich nie zna. Zdarza się to z wielu ludźmi, z innych krajów, kultur, różnego statusu społecznego. Na przykład, miałem mgliste wyobrażenia o krajach które odwiedziłam, dzięki trasie koncertowej, i moja wizja tych miejsc; całkowicie się zmieniła. Na przykład: czasami ludzie wieżą,w stereotyp. I jak kiedy, odwiedzać ten kraj, zdajesz sobie sprawę, że w rzeczywistości ono jest dość niesamowite! W rzeczywistości jesteśmy bardzo podobni. Aby to stwierdzić, myślę że nie powinnyśmy osądzasz ludzi, nigdy, nigdy. Jeśli ich nie znam nie mogę ich oceniać.
Również, gdy ktoś robi coś złego, nie powinniśmy ich też oceniać. Każdy ma swoje powody. Wierzę, że nie ma czegoś takiego jak zły człowiek. Ludzie robią co robią, z konkretnego powodu, który ignorujemy. Jest w porządku myśleć, że to, co zrobili jest nieprawidłowe. Ale żeby ich krytykować; to kolejny poziom wyroku. Ignorujemy kompletnie ich rzeczywistość, przez co jest to powodem tego czego robią. Nie wiem, to tylko moja opinia. Daje czas żeby poznać ludzi, aby zrozumieć ich sytuację. Nie wiem jak uzasadnić ten fakt, że ktoś robi coś złego. Jeśli tak, będziemy ponosić konsekwencję. Nie osądzaj, albo to zrozumieć, albo zostawisz. To jest co ja myślę.


Jezioro

J: Jezioro w Paragwaju. Małe nurkowanie do wody?
Facu: Myślałem o tym.

J: Jest to bardzo piękne jezioro. Zapytałam się przedtem, czy możemy popływać, ale teraz nie możemy, ponieważ jezioro jest zanieczyszczone przez śmieci. To się zdarza, to wstyd. Musimy to zmienić.
Cande: Tak biegnij Blanco. Teraz zatańcz ''Voy Por Ti''! Teraz wróć biegnąc.


Końcówka

J: Mam nadzieję że Wam się podobał filmik, to jest nowy sposób nagrywania ich. Miałam dużo zabawy kręcąc ten filmik.  Dziś zakończyły się koncerty w Paragwaju. Paragwaj, jesteście niesamowici!! Jestem tutaj ponieważ ładuję swój telefon. Plus następny filmik będzie miał dla Was niespodziankę! Coś, co nigdy nie robiłam przed kamerą. Zobaczysz. Kocham Was!
J: Subskrybujcie!

Ten moment<3
 Four Five Seconds<3

Dziś się wyrobiłam z tym tłumaczeniem, przepraszam że jest o dwa tygodnie później. Niedługo wakacje, więc będę miała więcej czasu:) Jorge zaśpiewał Cudownie!!!  Do następnego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger