Wielka niespodzianka- czyli Jorge oświadczył się Stephie



Jeszcze wczoraj nic nie było wiadomo. Po głowach każdej Jorgistas chodziło tysiące myśli na temat wielkiej niespodzianki szykowanej przez naszego idola. Ale dzisiaj nadszedł dzień, aby wszystko wyjaśnić! Zapraszam do rozwinięcia posta, gdzie znajdziecie relacje z filmiku Jorge.


Już dzisiaj trochę po godzinie 17 mogliśmy cieszyć się długo wyczekiwanym przez nas filmikiem Jorge, który rozwiał wszystkie nasze wątpliwości. Po samym tytule mogliśmy już się zorientować co się stało w miłości Jorstephie. Oglądając wywiad czekaliśmy tylko na zakończenie i pierwszą piosenkę Blanco, którą sam napisał. Jednak jej koniec powalił nas na kolana! Ale co się wydarzyło? Otóż nasz idol uklęknął i wyjął pierścionek z kieszeni po czym oświadczył się swojej dziewczynie. Chyba wszyscy płakaliśmy na tym momencie razem ze Step. Jest to dla nas nowość i możemy czuć się z tym dziwnie, bo zawsze mieliśmy go "dla siebie" i nie przeszło nam przez myśl, aby Jorge się ożenił. Ale jak sam wspomniał marzył o tym żeby mieć rodzinę. I po woli kieruje się w kierunku, aby to się spełniło. Nie pozostaje nam nic innego, aby pogratulować mu wspaniałego i niezwykłego pomysłu na oświadczyny!

 Jednak pomysł Jorge nie był taki pochopny, ponieważ przygotowywał się do tego aż ROK! Całe show i wywiad był zmyślony tylko po to, aby w tak specjalny sposób oświadczyć się Step i otrzymać to wymarzone "tak"! Co jest w tym wszystkim jeszcze ciekawe to, to, że Blanco zrobił już to 4 sierpnia! Mimo wszystko nasz idol chciał nas przygotować do tak ważnej dla niego chwili. Minęło kilka tygodni i my wiemy o zaręczynach. Nie jest jeszcze przekreślona plotka na temat ciąży Stephie. Możemy zauważyć iż dziewczyna ostatnio przytyła i chodzi w lużnych ubraniach. Możliwe jest, że Jorge dlatego też oświadczył się teraz dziewczynie ze względu na dziecko. Ale pamietajcie, ze to jest tylko plotka i nic nie jest pod tym wzgledem potwierdzone!

Co myślicie o zaręczynach Jorge? Moim zdaniem było to bardzo romantyczne ze strony Blanco i sama płakałam kiedy oglądałam ten filmik!


3 komentarze:

  1. Jak tylko zobaczyłam obrazek do tego filmu i Jorge klęczącego przy Stephie rozryczałam się nie powiem jak płakałam jak Jorge uklęknął Stephie była w siódmym niebie i później się całowali . Ryczałam hak dziecko . Nie ze szczęścia z zazdrości (mam 16 lat) z zazdrości bo oświadczył się w najlepszy z możliwych sposobów - po swojej super romantycznej piosence ( to tak jak wyznanie miłości) ''Wierze w nas''( belive us) na scenie , w pięknym garniaku . No cóż złamał mi serce, wiadomo bo ja go kocham strasznie . Wiedziałam że ten moment kiedyś nadejdzie ale nie wiedziałam że tak szybko. To było bardzo romantyczne co zrobił, zazdroszczę Stephie takiego męża. Cieszmy się też że mogliśmy zobaczyć chociaż jak wyglądały jego oświadczyny niż jak mielibyśmy dowiedzieć się tylko przez zdjęcie ze ślubu. 
    Pozdrawia nieszczęśliwie zakochana nastolatka ,która czeka na takiego księcia jak Jorge .


    OdpowiedzUsuń
  2. Popłakałam się! Jestem wzruszona postawą Jorge <3. Jest ideałem ! Chciałabym znaleźć takiego męża! To było takie romantyczne:) chciałabym żeby mnie coś takiego kiedyś spotkało! Płakałam razem ze Stephie, uwielbiam takich ludzi którzy nie ukrywają uczuć! Gdzie można znaleźć kopię Jorge? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczęłam płakać słuchając 'Non believers'. A jak uklęknął przed Stephie i wyjął pierścionek to się maksymalnie rozkleiłam. Chciałabym mieć tak wspaniałego chłopaka jak Jorge. Ale mam dopiero 13 lat, wszystko może się jeszcze stać. Teraz to tylko mu gratulować.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger