[Aktualizacja] Tłumaczenie Non Believers



Zapraszam na tłumaczenie najnowszej piosenki Jorge i Stephie! 


Lyrics video



Kopiowanie surowo zakazane! Chcesz skopiowac na swoją strone, blog, itp.? Podaj adres do naszego bloga!


Tłumaczenie

Czuję, jakby to było wczoraj
Kiedy coś umieściło Cię na mojej drodze
Nadal jestem tak zdenerwowany, że nie mogę oddychać
Nie warto bez Ciebie, dziewczyno
Nie mogę tego zrobić bez Ciebie, dziewczyno
Za każdym razem, kiedy patrzę w Twoje oczy
Dreszcze przebiegają mnie wzdłuż kręgosłupa
Zakochałem się w tym tak mocno
Nigdy nie chcę przestać (?)
Nie warto bez Ciebie, dziewczyno
Nie mogę tego zrobić bez Ciebie, dziewczyno
Bo

Ref.

Taka miłość istnieje
To nie miejski mit (?)
Uderza Cię, kiedy jej nie szukasz
Zaczekaj, czekaj, naa
Taka miłość istnieje
Widziałem ją w ciele
Nawet jeśli jej nie szukasz
Ona jest dowodem
Dla niewierzących
Dokonujesz piękna bez wysiłku (?)
Jesteś powodem, tego, że nie jestem bałaganem (?)
Powiem 'na zawsze' bez żalu

Nie warto bez Ciebie, dziewczyno
Nie mogę tego zrobić bez Ciebie, dziewczyno
Nie

Taka miłość istnieje
To nie miejski mit (?)
Uderza Cię, kiedy jej nie szukasz
Zaczekaj, czekaj, naa
Taka miłość istnieje
Widziałem ją w ciele
Nawet jeśli jej nie szukasz
Ona jest dowodem
Dla niewierzących
Kiedy zamykam oczy, jesteś wszystkim, co widzę
Każdej nocy jesteś jedynym w moich snach
Zakochałem/am się tak bardzo od pierwszego momentu kiedy Cię zobaczyłem/am, tak wiedziałem/am
Każda sekunda z Tobą jest rajem
Chcę tylko bicia Twojego serca obok mojego
Nigdy nie chcę spędzić żadnego dnia bez Ciebie, bez Ciebie, bez Ciebie

Taka miłość istnieje
Uderza Cię, kiedy jej nie szukasz

Taka miłość istnieje
To nie miejski mit (?)
Uderza Cię, kiedy jej nie szukasz
Zaczekaj, czekaj, naa
Taka miłość istnieje
Widziałem ją w ciele
Nawet jeśli jej nie szukasz
Ona jest dowodem
Dla niewierzących

Jak sie Wam podoba piosenka? Według mnie tekst piosenki jest wspaniały. A Wy jak sądzicie?

8 komentarzy:

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger