Pytania do Jorge

Kilka dni temu a dokładnie 14 października Jorge postanowił przez chwilę odpowiadać na nasze pytania które mogliśmy zadać na jego oficjalnym koncie na portalu społecznościowym facebook (LINK) W ciągu niespełna dwóch godzin (23.00-00.30, czasu PL) odpowiedział na masę ciekawych pytań z których możemy się sporo dowiedzieć, zapraszam do czytania! 


Fan: tęsknisz za Raphitą?
Jorge: bardzo!

Fan:czy "duo dynamico" zawsze będzie istnieć?
Jorge: zawsze!

Fan: co jeśli jednorożec wejdzie do twojego pokoju i namiętnie cię pocałuje?
Jorge: hahaahahaah próbowałem przekonać świat że jednorożce istnieją ahahahah

Fan: czego chcesz w życiu?
Jorge: być zawsze otoczonym ludźmi których kocham

Fan: co masz wspólnego z Ruggero?
Jorge: pfff dużo rzeczy! W szczególności to że oboje jesteśmy szaleni

Fan: co jest najlepsze i najgorsze w byciu w trasie?
Jorge: najlepsze: poznawanie nowych miejsc i kultur z przyjaciółmi
          najgorsze: tęsknota za domem i ludźmi których kocham

Fan: chciałbyś być normalną osobą?
Jorge: nie ma normalnych ludzi. Wszyscy jesteśmy trochę szaleni i oryginalni

Fan: tęsknisz na Ruggero?
Jorge: tak!!

Fan:kiedy wracasz do Meksyku? brakuje nam tu ciebie
Jorge: nie wiem. Ja też tęsknie za moim krajem i rodziną

Fan: ze wszystkich miejsc które znasz, które podoba ci się najbardziej?
Jorge: nie mogę wybrać jedno, jest dużo wspaniałych miejsc

Fan: gdybyś mógł się przenieść w czasie gdzie byś się wybrał?
Jorge: myślę że w lata 50,60

Fan: co czujesz rozdzielając się z obsadą po 4 latach?
Jorge: ostatni dzień będzie bardzo smutny

Fan: co szykujesz na przyszłość?
Jorge: duuużo rzeczy

Fan: ile lat jesteś ze Stephie?
Jorge: 8!

Fan; jakiego języku chciałbyś się nauczyć
Jorge: chciałbym poprawić mój francuski. Brakuje mi jeszcze dużo, żeby go umieć

Fan: Jorge jakie jest twoje pełne imię i nazwisko
Jorge: Jorge Blanco Guerena 


Fan: lubisz ciastka "ahogadas" ?
Jorge: kocham!

Fan: lubisz tacos z "saudero" (to jakiś sos)
Jorge: uuuuy tak!


Fan: kto jest twoim najlepszym przyjacielem
Jorge: mam więcej niż jednego

Fan: spakowałeś ciepłe ubrania? we Francji robi się zimno
Jorge; na szczęscie tak, dziękuje hahaah

Fan: co najbardziej lubisz w Meksyku?
Jorge: ludzi, jedzenie, kulturę, historie, krajobrazy, plażę. Dużo rzeczy!

Fan: wolisz koty czy psy?
Jorge: psy

Fan: byłeś z Violettą w życiu realnym?
Jorge: nie

Fan: z której części Meksyku jesteś/
Jorge: Guadalajara

Fan: tęsknisz za Stephie?
Jorge: tak bardzo!

Fan: ulubione jedzenie?
Jorge: tortas ahogadas wykonane przez moją babcie

Fan: na początku byłeś spanikowany na scenie, źle śpiewałeś albo zapomniałeś teksu?
Jorge: na szczęście nie miałem takiego przeżycia ale byłem bardzo zdenerwowany

Fan: co jest najmilsze na scenie
Jorge: adrenalina i energia publiczności

Fan: tęsknisz za Lodo?
Jorge: jasne, to moja przyjaciółka

Fan: jaki jest twój ulubiony kraj/
Jorge: nie ma jak w domu...mój kraj! haha

Fan:gdybyś mógł cofnąć czas zmieniłbyś coś w swoim życiu?
Jorge:nie, nic, wszystkie złe i dobre rzeczy sprawiły że dziś jestem kim jestem

Fan: bardziej lubisz taniec czy aktorstwo?
Jorge: obydwa

Fan: będzie możliwe że zrobisz inne konkursy? i inne skecze?
Jorge: bardzo prawdopodobne że tak

Fan: co cię zainspirowało do śpiewania
Jorge: po prostu bardzo to lubię

Fan: jaki jest twój ulubiony sport?
Jorge: football soccer 

Fan: który sezon Violetty był twoim ulubionym?
Jorge: trzeci, choć w drugim ten cały Motocross to też było zabawne 

Fan: ile masz lat?
Jorge: 23

Fan: gdybyś miał jakąś moc co by to było?
Jorge: leczenie ludzi

Fan: ulubiony kolor?
Jorge: mmmmm niebieski 

Fan: co czujesz tańcząc i śpiewając?
Jorge: szczęście

Fan: dlaczego postanowiłeś zostać youtuberem?
Jorge: ponieważ bawi mnie robienie filmików i jest to sposób aby podzielić się moim życiem z publicznością

Fan: w jakim kraju mieszkałeś dłużej? Meksyku czy Argentynie?
Jorge: w Meksyku 19 lat, w Argentynie 4 lata

Fan: tęsknisz za Meksykiem i jedzeniem?
Jorge: bardzo bardzo bardzo bardzooo

Fan: jak się czułeś gdy byłeś pierwszy raz na ścianie?
Jorge: tak


Fan: Jaka jest najlepsza rzecz która przydarzyła ci się w tym roku?
Jorge: przeżyłem wiele niesamowitych rzeczy. Jeszcze więcej wydarzy się w przyszłym roku ;)

Fan: co lubisz poza graniem i śpiewaniem?
Jorge: taniec, sport

Fan: masz dzieci?
Jorge: nie

Fan: jaka jest twoja ulubiona gra planszowa?
Jorge: "uno"

Fan: co cię inspiruje do nagrywanie filmików
Jorge: znajduje coś zabawnego lub interesującego i nagrywam

Fan: będziesz mieć 24 lata za niecałe 4 miesiące, jak żyjesz?
Jorge: super!

Fan: jesteś brawdziwym Jorge Blanco?
Jorge: tak, moje konto jest zweryfikowane ✔️ 


Na koniec Jorge dodał że miło mu było z nami rozmawiać i powtórzymy to wkrótce! 







5 komentarzy:

  1. Wow, fajnie, że próbuje czasem porozmawiać z fanami. Szkoda, że tak rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie z jednorożcem pobiło wszystko:D:D:D
    Było kilka fajnych pytań, ale więcej było takich co ręce po nich opadają. Nie rozumiem ludzi, którzy zadają pytania w stylu "Podaj swoje pełne imię i nazwisko", "Ile masz lat", "Jak ma na imię twoja dziewczyna", "Jak długo jesteś ze Stephie". Takie rzeczy można łatwo znaleźć wpisując w google "Jorge Blanco". Podziwiam spokój z jakim Jorge odpowiadał na te pytania. Prawda jest jednak taka, że wybierając swoje przyszłe projekty sam określa swoją grupę fanów. Wybiera dzieci, więc musi liczyć się faktem, że poziom pytań za wysoki nie będzie.
    Inna kwestia, że im głupsze było pytanie tym chętniej Jorge na nie odpowiadał. Koleżanka kilkakrotnie zapytywała go o Jorge Solista, ale zignorował. Odpowiedział natomiast na pytanie "która godzina", o "jednorożca" i "czy jest prawdziwym Jorge Blanco". Przykre jest, że aby zwrócił na ciebie uwagę, musisz zapytać o coś durnego :/
    Ale mimo wszystko to miłe, że znalazł dla fanów chwile czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym w sumie jest, kiedy tłumaczyłam widziałam kilkadziesiąt pytań o Jorge Solista i na żadne nie odpowiedział :/
      napisał jedynie że planuje dużo dobrych rzeczy na następny rok! Może chcę zrobić nam niespodziankę :D

      Usuń
  3. Pewnie nie odpowiada o Jorge Solista, bo nie może o tym mówić. Przecież wiemy, że w jego planach jest płyta. Spokojnie dziewczyny, ani się obejrzymy i będzie pierwszy singiel. A wcześniej pewnie jakaś piosenka z tego filmu o Tini (nie pamiętam tytułu filmu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest chyba jakiś jedyny co nie może nic mówić. Wszyscy jakoś mogą tylko on nie... Tini grubo zanim podpisała kontrakt z HR trąbiła o swojej płycie. Valeria, Damien, Nico też regularnie o tym informują. Tylko Jorge nie może... Albo nie chce... Zresztą, to nie o to chodzi, bo jak nie może czy nie chce powiedzieć to ok, jego prawo. Ale mógłby odpowiedzieć cokolwiek osobom co o to pytają; choćby coś w stylu "jak tylko będę wiedział coś na ten temat to dam znać"... albo coś. Ja tego pytania nie zadałam, ale było mi przykro jak czytałam, jak olewa wszystkie pytania o #JorgeSolista, czy też inne fajne, a odpowiada na te o swoje imię i nazwisko czy jednorożca... Tylko o to mi chodziło, nic więcej :);):P

      Usuń

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger