[Tłumaczenie] Wywiad dla YouStar


Zapraszam do przeczytania wywiadu z Jorge dla magazynu "YouStar"


Co pomyślałeś, kiedy po raz pierwszy przeczytałeś scenariusz do Tini: Nowe Życie Violetty?
Jestem bardzo podekscytowany do teraz! Od razu spodobał mi się scenariusz i historia tego filmu!
Podoba mi się również fakt, że nie jest wymagane oglądanie poprzednich serii "Violetta" by zrozumieć film. Ktoś, kto widzi tylko Tini: Nowe Życie Violetty może doznać tyle samo przyjemności kogoś, jak ktoś kto oglądał każdy odcinek Violetty przed pójściem do kina!
To film, który może zadowolić wszystkich.


Masz jakąś zabawną anegdotę do opowiedzenia z pracy na planie?
Akcja filmu rozgrywa się latem, ale został nakręcony jesienią, prawie zimą! Było bardzo zimno, ale my wciąż kręciliśmy w morzu lub pływaliśmy w basenie. Możesz sobie wyobrazić! Myślę, że to troszkę zabawna anegdota dla fanów. Teraz, gdy to wiedzą na pewno będą o tym myśleć kiedy obejrzą lub ponownie obejrzą film.


W filmie żyjesz w długotrwałym związku na odległość z Violettą. W prawdziwym życiu, także często jesteś w drodze. Czy twoje życie uczuciowe traci na tym?
Myślę, że mogę to powiedzieć, że naprawdę mam satysfakcjonujące życie uczuciowe. Po pierwsze, dlatego że moja ukochana także ma taką samą prace. Śpiewa i gra w komediach. Rozumiemy się i wspieramy. Wiemy jak połączyć prace i całą resztę. Wszyscy moi przyjaciele wiedzą jaki jestem w pracy lub poza nią... Jesteśmy razem 8 lat i nasz związek jest solidny.


W filmie Leon jest zmuszony do tego, aby udowodnic swoją miłość do Violetty. Jaka jest najbardziej szalona rzecz, którą zrobiłeś dla miłości?
Nie wiem. Robię tak wiele rzeczy! Jestem całkiem romantyczny. Lubie zaskakiwać swoją drugą połówkę. Kiedyś napisałem dla niej piosenkę, zaplanowałem dłuższą podróż na jedyne 3 dni spędzonych z nią... I naprawdę robię wiele rzeczy! Zaskoczenie jej i uczynienie ją szczęśliwą jest dla mnie jednym z najpiękniejszych rzeczy w miłości i w związku.


Ten film sprawi, że wszystko obróci się w stronę Violetty. Jaka była atmosfera na planie? Czy wspólna praca była uciążliwa, było nostalgicznie lub jest coś co pamiętasz ciągle z ostatnich chwil tam?
Myślę, że nie czułem żadnej presji i staraliśmy się jak najlepiej zagrac w danym momencie. Wszyscy byliśmy podekscytowani, że wzięliśmy udział w tym projekcie. Byłem też zachwycony, że mogłem wystąpić w filmie. Jest to zupełnie inne doświadczenie. Uwielbiałem zwiedzanie podczas kręcenia, myślę, że przez cały czas starałem się dawać siebie wszystko i wziąć maksimum przyjemności.


Co ci teraz brakuje najbardziej, gdy zakończyła się przygoda z "Violettą"?
Moich przyjaciół oczywiście! Jestem bardzo blisko z osobami, którzy grali w tej serii. Dobrą wiadomością jest to, że wszyscy wciąż jesteśmy w kontakcie i będziemy się nadal widywać! Dobrze jest powiedzieć, że bez względu na to, gdzie idę, mogę zobaczyć przyjaciela.


Z którym aktorem z "Violetty" jesteś najbliżej?
Z Ruggero, który pochodzi z Włoch i Diego, który jest Hiszpanem.




Co sądzicie o wywiadzie? Dowiedzieliście się czegoś nowego?

2 komentarze:

  1. Piękny wywiad :) Lubię kiedy Jorge opowiada o ludziach, którzy są mu bliscy. Choć w sumie faktycznie nic nowego nie powiedział. Ale jako, ze dawno nie było z nim wywiadu, fajnie było go przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny wywiad.cudowny Jorge, cudowne odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger