Wywiadów czas - relacja z poniedziałkowego pobytu Jorge w Paryżu


Poniedziałek był drugim dniem pobytu obsady "Tini - nowe życie Violetty" w Paryżu. Był to dla Jorge bardzo pracowity dzień, bowiem udzielił kilku wywiadów i wystąpił w programie telewizyjnym. Zaintrygowani? Zapraszam do rozwinięcia posta.


Dzisiejszy tweet Jorge zapowiadał to, co wydarzy się tego dnia. Wywiady, wywiady i jeszcze raz wywiady! Chociaż w poniedziałek nie było przewidzianej oficjalnej premiery, dla obsady był to bardzo intensywny w  pracę dzień.

tłum: Drugi dzień we Francji, gotowy na wywiady! #TiniLeFilm


Dzień rozpoczął się od miłej uroczystości, albowiem Jorge i Martinie niemiecki oddział Bravo wręczył nagrody Otto Wahl. 

Jorge podziękował za nią na swoim instagramie:

tłum: Dziękuję wszystkim za tę nagrodę, kocham was.


Następnie Martina, Jorge, Adrian i Mechi odpowiadali na pytania dziennikarzy. Wywiadów udzielali zarówno całą ekipą, jak i dwójkami.






Potem Jorge wraz Martiną odpowiadał na pytania w #BlueRoom. Akcja organizowana była przez francuski oddział Disneya. Tamtejsi fani mogli zadawać na twitterze pytania do Jorge i Tini, oznaczając je hashtagiem #AskTini. Akcja cieszyła się dużą popularnością i Jorge odpowiedział na kilka pytań. Jakich?


Fan: Czy masz jakieś ulubione miejsce w Paryżu:
Jorge: Nie potrafię wskazać jednego miejsca, całe miasto bardzo mi się podoba.

Fan: Jaka była twoja reakcja na propozycję zagrania w filmie Tini?
Jorge: Ucieszyłem się, ponieważ bardzo podoba mi się kino i uznałem, że ten film jest dobrym pomysłem na zakończenie przygody z projektem.

Fan: Wiadomość dla francuskich fanów?
Jorge: Mam nadzieję, że spodoba wam się film, bo jest robiony z myślą o was. I dziękuję wam za całą miłość, jaką mnie dotychczas obdarowaliście.

Fan: Jaka jest twoja ulubiona piosenka z filmu Tini?
Jorge: Moją ulubioną piosnką jest duet Violetty i Leona, jest piękny.

Fan: Kilka słów po francusku?
Jorge: Mówię troszeczkę po francusku, więc: kocham was i wysyłam wielkiego buziaka. (na to pytanie Jorge odpowiedział w języku francuskim)

Fan: Jak było na wczorajszej premierze w Paryżu?
Jorge: Niesamowicie. Nie spodziewałem się tylu ludzi i takiej energii. Czułem wielki przypływ adrenaliny i naprawdę cieszyłem się, ze mogę być wśród tych wszystkich ludzi

Fan: Co czujesz, kiedy spotykasz swoich fanów?
Jorge: Czuję wielką radość. Bardzo podoba mi się nawiązywanie kontaktu z nimi i jest to dla mnie sposób na odwdzięczenie się za miłość, jaka mi przekazują

Ponieważ Jorge pojawił się na konferencji w koszulce z nazwiskiem Angela Di Marii, piłkarza klubu Paris St. Germain, pytanie do Jorge wystosował też sam paryski klub!
PSG: Widzimy, ze jesteś fanem Di Marii, jak jest twoja ulubiona akcja, którą wykonał w klubie PSG?
Jorge: Nie mam ulubionej, to wielki piłkarz, który gra w świetnej ekipie. Ponieważ 4 lata mieszkałem w Argentynie mogę nazwać go swoim prawie rodakiem, choć ja Argentyńczykiem nie jestem.

Fan: Wolisz film czy muzykę?
Jorge: Nie lubię wybierać miedzy tymi dwoma rzeczami, ale skoro już muszę to wybieram muzykę.

Fan: Jaka jest twoja ulubiona scena z filmu?
Jorge: Scena akcji, która rozgrywała się na morzu.

Fan: Jaki jest twój ulubiony moment podczas kręcenia filmu?
Jorge: Lubie wszystkie momenty, które spędziłem przed kamerą z moimi przyjaciółmi, zrobiliśmy razem wiele super rzeczy, czasem żartów i to była wspaniała praca.

Fan: Jorge, kiedy będzie premiera twojej płyty? Czekamy z  niecierpliwością!
Jorge: Na pewno w tym roku. Nie mogę dokładnie powiedzieć kiedy, ale na pewno w tym roku.


Następnym punktem w  planie dnia Jorge był udział w programie "Touche Pas Á Mon Poste!", nadawanym we francuskiej stacji telewizyjnej "Direct 8". Program ma formę teleturnieju, w którym rywalizują ze sobą dwie ekipy. Jorge pojawił się wspólnie z Martiną, Mechi i Adrianem, a do historii przeszedł jego taniec. Jorge zagościł też we francuskich trendach na twitterze.






Na koniec dnia Jorge wraz z Martina udał się na wywiad do NRJ, jednej z największych rozgłośni radiowych we Francji. Wywiad zostanie wyemitowany jutro o godzinie 22 czasu polskiego!!!






Tradycyjnie, całą fotorelację z dzisiejszych działań Jorge znajdziecie na naszym fanpejdżu na facebooku. Zapraszamy do odwiedzin:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger