[Tłumaczenie] 4 rzeczy, o których nie wiesz o Jorge


Przedwczoraj odbyła sie premiera w Meksyku. Dzisiaj mamy dla Was tłumaczenie wywiadu!
Zapraszamy!




No więc przede wszystkim, wydaje mi się, że ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że nie mam nic wspólnego z Leonem. Dobra, w wielu rzeczach się różnimy. Jestem teraz śmiertelnie poważny. Ale lubię być wariatem, nie potrafię się nie wygłupiać. 

Jestem bardzo cierpliwy, bardzo. Czasem nawet za bardzo. Za bardzo i czasami nie jest to dla mnie dobre. Jestem bardzo cierpliwy. 

Lubię zabraniać robienia niektórych rzeczy. Bardzo martwię się o los innych ludzi. A wychodzę z tego źle tylko ja, poświęcam się. Nie potrafię powiedzieć „Idź i rób co chcesz”. Teraz już mniej, bo dużo na tym traciłem. 

Teraz pracuję nad moją muzyką jako solista. W Hollywood Records, więc jestem zadowolony. 

Proszę, nie przegapcie tego filmu, który został zrobiony z ogromną miłością i czułością, właśnie dla was. Widzimy się wkrótce. Buziaki.


Dowiedzieliście sie czegoś nowego? Piszcie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger