"Chciałabym zaprzyjaźnić się z tak wspaniałym człowiekiem..."

Pierwszy post jednej z fanek Jorge- Weroniki, w którym dowiecie się jak stała się Jorgistas i pokochała samego Blanco. Jeśli jesteście ciekawi jak to się potoczyło zapraszam do rozwinięcia posta!



Wyjątkowo dzisiaj, czyli we wtorek wstawiam takiego typu wpis, ponieważ myślę, że zasługuje na uwagę, a dziewczyna, która go pisała bardzo się postarała i widać, że zależy jej na naszym idolu.
Oto jej słowa:
"Chciałabym Wam wszystkim opowiedzieć moją historie jak stałam się Jorgistas. Zaczęło się tak:
Pewnego dnia siedząc i oglądając Disney Chanel natrafiłam na reklamę nowego serialu pt. "Violetta". Pomyślałam sobie: "Pewnie kolejny jakiś głupi serial". Oglądając pierwszy odcinek w ogóle mi się nie spodobał. Gdy zobaczyłam serialowego Leona (czyli Naszego kochanego Jorge), tak po prostu zakochałam się 😍 I tak naprawdę na początku oglądałam ten serial tylko dla niego.

Po woli zakochałam się też w tym serialu 😃 Oglądałam go codziennie. Modliłam się, żeby po szkole zdążyć tylko na "Violetta" i zobaczyć Jorge 😍 Pierwsze piosenki śpiewane przez Jorge- od razu pobierałam na telefon. Zakochałam się w jego głosie.
W czasie trwania "Violetty" przypadkiem dołączyłam do grupy "Polish Jorgistars 💟". (W fandomie jestem już od 3,5 roku). Tam już nie mogłam przestać myśleć o tak wspaniałym człowieku, którym jest Jorge 😍 Mój cały telefon był i nadal jest zapełniony jego zdjęciami i piosenkami z serialu. Zawsze w trudnych i smutnych chwilach oglądałam jego wspaniałe filmiki na YouTube. Jak je oglądałam wyłączałam się. Nie mogę doczekać się pierwszej płyty Jorge 💓 Nigdy nie spotkałam Jorge. Dlatego zawsze jak słucham piosenek które śpiewa to wyobrażam sobie, że znam Go, a On zna mnie. 😃 Pewnie każda prawdziwa Jorgistas tak samo jak i ja, chciałaby przyjaźnić się z tak wspaniałym człowiekiem jakim jest Jorge. W głębi duszy wierze w to, że kiedyś go zobaczę. 😄 Szanuje jego każdą decyzje. Nie ważne z czym jest związana i bardzo Mu kibicuje w dalszej karierze. Myślę, że najładniejszą i najbardziej rozpoznawalną w nim rzeczą jest niesamowity uśmiech."

 
 
Myślę, że każda z nas ma swoją historię, ale wiąże się ona z niektórymi słowami napisanymi przez naszą koleżankę. Wydaje mi się wspaniałe, że Jorge połączył miliony osób na całym świecie! Kolejny tego typu post, już w piątek!

Podobała Wam się ta historia? Macie z nią coś wspólnego? Napiszcie nam o tym w komentarzu!

1 komentarz:

  1. Piękne... Ja zaczęłam podobnie, jednak w fandomie jestem od roku. I też mam na imię Weronika

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger