Q&A z Jorge- RELACJA

 Dokładnie w piątek o godzinie 21:21 Jorge na Facebooku zapowiedział, że zrobi dla nas Q&A i będzie odpowiadał na nasze pytania w komentarzach. Były to najróżniejsze treści, osoby z różnych państw, ale wszystkich zależało, aby idol ich zauważył. Jesteście ciekawi co powiedział Jorge? Zapraszam do rozwinięcia posta!

"Cześć!! Szczęśliwy piątek dla wszystkich!
Będę odpowiadał na pytania chwilę tu z wami 😄"
Na samym początku pan Blanco się z nami przywitał i życzył na udanego piątku. Wszyscy spodziewali się kolejnego video na kanale, ale jak zwykle nasz idol nas zaskoczył zupełnie czymś innym! Oto pytania, na które Jorge odpowiedział. Oczywiście nie zabrakło POLSKI!

Pierwsze pytanie było od polskiej fanki Kariny, którą Jorge zauważył i bardzo jej gratuluje. :)

"Jak się czułeś pierwszy raz na scenie?? Pozdrowisz mnie? Mam na imię Karina i jestem Twoją polską fanką ze Słowacji 🙂"
 "Cześć Karina!
Ufff bardzo bardzo bardzo zdenerwowany!
Kiedy zeszłem ze sceny czułem się jak we śnie, tak jakby to się nie wydarzyło 😱😄"
Kolejne zapytanie padło od Jessicy:

"Jesteś szczęśliwy? Podoba Ci się życie, którym żyjesz? Bardzo się cieszę dokąd dotarłeś, śledzę ciebie od czasów HSM, la selleción"
 "Jestem baaardzo szczęśliwy! 😄
Dzięki za tyle lat wsparcia!"
 Mafalda:
 "Cześć Jorge! Dobrze, kiedy wracasz do Portugalii? Jakie jedzenie wybierasz na resztę życia? Buziaki!!"
"Chcę wrócić do Portugalii! 😤
I jedzenie mmmmm tacos lub pizza
😂😂"
Daniiela:
 "Cześć Jorge kocham cię bardzo kiedy przyjedziesz do Kolumbii.  Kiedy będzie premiera filmu Tini? Jestem z Kolumbii ♥"
"Myślę, że premiera trwa już kilka tygodni 😳"
Kolejne pytanie jest od polskiej fanki, której serdecznie gratulujemy!

"Jorge Blanco Lbisz Polske? Znasz jakieś polskie słowa?.."
"Kocham to! Mmm umiem cześć 😤😤😤"
Mariana:
"Cześć Jorge jestem z Guadelajary i chcę się po prostu przywitać i zapytać czy pewnego dnia odwiedzisz nas jeszcze raz?"
"Oczywiście, że tak! To jest moja ziemia i tam jest moja rodzina :)"
Karla:

 "Cześć, ¿Czy zamierzasz wrócić do Chile? Co najbardziej lubisz w Chile ? Kocham cię <3 "
"Jasne, że będę! Kiedy? nie wiem hahaha
Co mi się podoba to jego ludzie
😤😤😤"
 Ponownie jest pytanie od Karly:


 "Czego najbardziej brakuje ci z obsady Violetty i kogo najbardziej?"

"Uff spędzić miłe chwile z nimi i bawić się robiąc to, co kochamy!
Trudno wybrać
😳 tęsknię za wami!"
Nidia:
"Hej, a tu do Hondurasu nie chcesz przyjechać?? Nie jest krajem wielu luksusów, ale jest pięknie.....!!"
Odpowiedź Jorge jest przeurocza, ale czego mogliśmy się spodziewać po naszym idolu?
"Oczywiście, że chcę! Każdy kraj ma swoje piękności i chciałbym też poznać Honduras!"
 Miry:
 "Cześć Jorge 👋🏻 <3 chciałbyś przyjechać jeszcze raz tutaj do Sycylii? Kochamy Cię 🙋🏼💕 buziaki  😘"
"Oczywiście! Uwielbiam Sycylię!"
 Eleonora:
 "Cześć Jorge💞 Jak się masz? Kocham Cię Jaka piosenka jest Twoją ulubioną?? :D 💘💘"
 "Mmmm mam dużo ulubionych piosenek, ale mogę powiedzieć, że "Heathens" jest jedną z nich 😤"

Ophir:
 "Cześć Jorge!!! Czy ty lubisz Izrael? Przylecisz do Izraela? Proszę odpowiedz mi!"
"Nigdy tam nie byłem. Z pewnością!"
Shacquira:
 "Hej czy mógłbyś mówić po holendersku, czy wciąż mówisz po holendersku? I czy wciąż jesteś tym zainteresowany? ^^

"Uwielbiam uczyć się języków!Nie ćwiczyłem holenderskiego ostatnio, jednak będę musiał pamiętać i uczyć się więcej"
Monika:
"Ile będzie piosenek na Twoim albumie?" :D
 "Mmmm nie wiem
Ile ty byś chciała 😏😤"
 Na co potem kolejna fanka z Polski odpowiedziała:
"Na prawdę? To chcę 15! hahah"
lulia:
"Cześć Jorgee!! Kiedy przyjedziesz z powrotem do Rumunii??"
 "Nie wiem, mam nadzieję, że wkrótce 😄"
 Kolejne pytanie padło od Natalii, gdzie możemy zauważyć, że Jorge odpowiedział jej już dwa razy!
 "Co się dzieje z Twoim albumem solowym i kiedy będzie twój pierwszy singiel? buziaki z POLSKI!"
"Coraz bliżej domu!
Bardzo bardzo szybko! 😄"
Maria:
"Kiedy będzie wideo Jorggero? Tęsknimy za widokiem z Wami razem"
"Nie patrz 😵
Kiedy go zobaczę, mam nadzieje, że wkrótce!!"
Ailyn:
"Jak ci minął dzień?
Masz zamiar zrobić, więcej nagrań?
 "Super aż do teraz! Wstałem późno😂
Dzisiaj nie mam zapisu😤"
Marlyn:
 "Cześć Jorge. Lubisz Dominikanę?"
 "Uwielbiam!!"
Lorenita:
 "Kiedy nowa piosenka???😏 Boliwia tęskni za Tobą 😪😭<3
 "Wkrótce, wkrótce 😏"
Ashley pyta o dość dziwną rzecz, ponieważ na każdym kroku można się o tym dowiedzieć:
 "Masz dziewczynę?"
"Tak😉"
Elsa:
 "Najlepsza rzecz dla Ciebie?"
"Przyjaciele😄"
Kolejne pytanie:
 "Cześć, Jorge!!!😋 Kiedy przyjedziesz do Bułgarii?
"Nie wiem. Mam nadzieję, że wkrótce"
Monika zapytała o dość kontrowersyjną osobę muzyki Pop: 
"Lubisz Justina Biebera? :)"

"Pewnie, jego muzyka jest świetna!"
Monika:
 "Jak się masz?"
 "Świetnie, a ty?!"
Sabrina:
"Hola Jorge :)
Jakie francuskie danie wolisz? Kocham Cię bardzo <3 <3 Buziaki z Francji"
 "Uwielbiam francuski ser!"
 Kolejne pytanie jest ponownie od Mai:
"Podoba Ci się ten rysunek?"
"Wow! Uwielbiam!"
 Kolejne pytanie od polskiej fanki, której gratulujemy:
 "Co kochasz bardziej taniec, czy śpiew?"
" Zawsze tańczę kiedy śpiewam, więc będę musiał powiedzieć,że kocham obie"
Nour:
 "Próbowałeś kiedyś jedzenia Libańczyków?"
"Mmmmm myślę, że nie, choć chciałbym"
Sandra:
"Kiedy wyjdzie film z Tini?"
 "Mmm w wielu krajach już wyszedł, gdzie jesteś?"
Tym razem pytanie padło od międzynarodowej strony, którą prowadzi polka:
"Możesz powiedzieć coś więcej o swojej solowej płycie?"
 Jorge udzielił tutaj dwóch odpowiedzi, ponieważ jedną dodał przez pomyłkę, lecz dodam ta poprawną:

"Haha to była odpowiedź do kogoś innego. Dużo pracuje, byście mogli szybko czegoś posłuchać 😄😄"
Maria:
 "Masz jeszcze koszulkę z Wenezueli, którą nosiłeś podczas Violetta Live?"
 "Tak!"
Kolejne pytanie jest ponownie od polskiej fanki! Gratulujemy!

"Będziesz promować album w innych krajach?"
"Myślę, że to jest dobry pomysł"
Mai:

"Cześć! Gdybyś mógł cofnąć się w przyszłości i dać sobie teraz radę, jaka by była? Pozdrowienia z Wenezueli, bardzo Cie kocham <3"
 "Mmmm nie wiem. Bałbym się wrócić i coś zmienić żeby dać mi radę 😂 Nie chcę zmieniać niczego z mojej przeszłości, więc lepiej zostawię ją w ten sposób. Jestem jaki jestem również dlatego, że nauczyłem się na błędach. 😄"
Anni:
"Cześć!!! <3 ... Masz jeszcze kontakt z chłopakami z HSM: La seleccion..??? Pozdrowienia z CDMX :D <3"
 "Oczywiście! Są dla mnie jak bracia!
To wszystkie pytania, na które odpowiedział nasz idol. Na zakończenie napisał:
"Dziękuję za pytania! 😄
Wkrótce zrobię kolejne Q&A!"

Myślę, że możemy dowiedzieć się z tego nowych rzeczy o Jorge jak i o jego płycie. Jeszcze raz gratuluję wszystkim dziewczynom, którym udało się zostać "zauważonym" przez Blanco.






1 komentarz:

  1. Dziękuję za gratulację ���� Fajna relacja i blog ����

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger