[TŁUMACZENIE] Wywiad z austriacką prasą- "Teraz śpiewam jako Jorge [...] To są moje osobiste tematy."


Dlaczego akurat "The 8th Wonder"?; Jak wygląda proces pisania piosenek, ile czasu zajmuje? Jakiej są tematyki utwory artysty?; Jak fani odbierają Jorge, ciężko im pogodzić się ze stratą Leona, INFORMACJA O PŁYCIE. Wszystko to oraz wiele, wiele innych znajdziecie w rozwinięciu! 


Na trasach Violetty mogłeś zobaczyć Jorge na całym świecie jako Leon,a ze swoim solowym projektem mogłeś zobaczyć go jako support trasy R5. W drugiej części Marca doświadczony piosenkarz rusza pierwszy raz w swoją solową trasę. Ze swoim własnym zespołem Jorge nareszcie rusza we własna trasę i da koncerty w Niemczech, Austrii i Szwajcarii w większych halach koncertowych. W tym momencie artysta ciężko pracuje nad swoim programem i własnym zespołem zaangażowanym do trasy. "The 8th Wonder" będą tam razem z nim! Spotkaliśmy się z Jorge w Wiedniu na wywiadzie.



Dlaczego zespół nazywa się "The 8th Wonder"; jak się poznaliście?
Jorge: Tak, chłopacy są bardzo dobrzy i dlatego nazwałem ich "The eight wonder". Wymyśliłem tą nazwę podczas próby i od tamtego momentu powiedziałem sobie "Tak, nazwę ich The Eight Wonder". Znalazłem ich podczas castingów. Robiliśmy dużo castingów i na koniec mieliśmy już zespół.



Czy członkowie zespołu uczestniczą w nagranej piosence?
Jorge: Nie całkiem. Chciałbym mieć ich tam, ale to inni muzycy. Ale naprawdę świetnie razem nam się pracuje. Mają dobre odczucia do piosenek. Naprawdę chciałbym iść z nimi do studia, razem coś nagrać i zobaczyć jak tam działają.



Jesteś pisarzem własnych piosenek?
Jorge: Nie każdej piosenki, ale dużo z moich utworów też pisałem. Napisałem dużo piosenek, które nie pojawią się na albumie, ponieważ my działamy tak, że jesteśmy teamem, w którym to większość podejmuje decyzje, to jest dobre. Czasami musisz rozwinąć swoje własne pomysły i zapytać innych o radę to tworzy lepszy efekt końcowy i sprawia, że czym więcej pracujemy razem, tym bardziej się rozwijamy.



Jak mogę sobie wyobrazić ten proces? Na przykład: Piszesz każdego dnia swoje piosenki, czy zapisujesz tam czasami po prostu pomysły?; I co robisz pod tym względem jak jesteś w trasie?
Jorge: To jest bardzo różne. Normalnie, jak jestem w LA mamy czas,aby iść do studia. Tam przychodzą producenci i kilka pisarzy piosenek, siadamy razem i robimy to krok po kroku. To zawsze wygląda trochę inaczej. Trwa to kilka tygodni i pewnego dnia jest skończone. Kiedy jestem poza miastem, robię notatki w telefonie albo nagrywam dźwięk. Ale wtedy tylko zbieram materiały. Kiedy wracam albo spotykam producentów wypracowujemy to do końca albo nie, wtedy tylko pozostaje pomysłem.



Jakie są tematy twoich piosenek? Dziewczyny? Miłość? Czy co dokładnie?
Jorge: Miłość jest zawsze dobrym tematem, ponieważ jest niewyczerpany. Większość rzeczy w życiu w jakiś sposób związana jest z miłością. Wszystkie dobre rzeczy, złe rzeczy, nie ma znaczenia. Większość rzeczy ma powiązanie z miłością. W związku z tym to jest coś co łatwo inspiruje, daje impuls i każdy kto słucha tego ma pewien związek z tym, ponieważ my wszyscy przechodzimy przez to. Czasami piszę o moich doświadczeniach czy uczuciach, albo o rzeczach, które usłyszę od innych ludzi, wtedy dostaję pomysł i dokładam to do piosenki. Na przykład tekst "Czy chcesz tańczyć?".


Wcześniej ,jak śpiewałeś w "Violettcie" piosenki miały tematy, które były częścią show.

Jorge: Tak, oczywiście. Wtedy byłem postacią. Odgrywałem rolę. Zauważyłem wtedy, że to nie ja byłem osobą która śpiewa. Użyczyłem postaci swój głos. Ale teraz śpiewam jako Jorge i to ja wybieram co chcę śpiewać. To są moje osobiste tematy.



To nie jest irytujące teraz dla fanów? Musieli przyzwyczaić się do postaci i ją pokochać, a teraz mają przed sobą całkiem inną osobę, która do nich wychodzi.
Jorge: Nie, nie jest. Jestem bardzo aktywny na portalach społecznościowych. Regularnie dodaje posty o sobie, co obserwujący widzą każdego dnia. Nie jestem dla nich obcy, zawsze widzą coś nowego, co publikuję w danym momencie. Fani aktualnie lubią Leona, jako postać i Jorge jako człowieka. Oni są różni (Leon i Jorge) i fani chcą wiedzieć kto "kryje się" za tą postacią, chcą poznać mnie dobrze jako osobę. Teraz tworzę własna muzykę. Fani odbierają to bardzo dobrze.



Gitara jest pierwszym instrumentem, na którym nauczyłeś się grać, prawda?
Jorge: Tak. Grałem pierwszy raz jak miałem 5 czy 6 lat. Później dostałem pierwsze lekcje, jeśli można tak to nazwać. To był czas z moją ciocią, która jest muzyczką. Nauczyła mnie dużo. Oczywiście. Jak to dziecko bywałem znudzony, ale zawsze grałem jeszcze raz i kolejny. I kiedy miałem 12 lat, na święta dostałem swoją pierwszą gitarę i po tym gorliwie zacząłem grać i już nigdy nie przestałem.



Porozmawiajmy o koncercie. Zgaduję, że teraz będzie to coś innego niż robiłeś do tej pory.
Jorge: Największą różnicą jest to, że ja teraz ja nic nie gram, pokazuję siebie podczas koncertu. Wyrażam siebie. To są moje rzeczy i moje myśli. Oczywiście muzyka jest bardziej dojrzała niż dawniej. Myślę o tym, że jestem w małym stopniu starszy i bardziej doświadczony,ale to co jest takie same, to to, że ponownie jestem na scenie z moimi przyjaciółmi. Ponieważ rozumiem się bardzo dobrze z moim zespołem i spędzamy ze sobą świetny czas też poza koncertami.


Jak to aktualnie wygląda z twoim albumem? Masz już dużo nagranych piosenek, jednak album do tej pory nie wyszedł.

Jorge: To jest bardzo dobre pytanie. Chcemy wydać to wkrótce. W międzyczasie wydaliśmy 4 piosenki, ale nie wiemy jeszcze jak będziemy to kontynuować. Czy to będzie EP, czy mój pierwszy album. Zdecydujemy o tym w ciągu najbliższych miesięcy. Ale mamy na to czas. Nie powinniśmy zrobić tego za szybko. Do trasy, prawdopodobnie wypuścimy kilka piosenek. I to też nie jest bardzo złe dla fanów, ponieważ tym sposobem wszystko zawsze stawało się czymś nowym dla nich bez czekania za długo. 

Co sądzicie o wywiadzie? Dowiedzieliście się czegoś nowego? Jak myślicie, na co zdecyduje się Jorge ze swoim teamem w sprawie płyty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger