"Próbowałem tego raz w LA, jednak to bardzo trudne (...) będę pobierać lekcje." - Tłumaczenie wywiadu dla BRAVO


Tłumaczenie najnowszego wywiadu z Jorge dla niemieckiego BRAVO, gdzie artysta podaje blisko 40 faktów o sobie! 


1) Zabawny fakt o Tobie, o którym nikt nie wie
Jorge: Byłem na Castingu do "Riverdale", ale niestety nie wiem do jakiej postaci. 



2) Jaka jest twoja ulubiona piosenka? 
Jorge: Aktualnie "Perfect" Eda Sheerana, ale nie mogę wyrzucić "Shape of you" z mojej głowy.





3) Jaki jest twój ulubiony serial?
Jorge: "Gra o tron" jest moim ulubionym, ale zabija mnie to, że muszę czekać wieczność na nowy sezon!




4) Jaki jest twój ulubony film?
Jorge: "Coco" jest moim nowym, ulubionym. Musisz to zobaczyć! Powinieneś być przygotowany na płacz. Jest piękny i ja jestem częścią ścieżki dźwiękowej- to wielki honor. Jest to o meksykańskiej tradycji dotyczącej "Dnia Zmarłych"




5) Ulubiony sport?
Jorge: Piłka Nożna! Mój ulubiony gracz to Marcelo z Realu Madryt- to jest też mój ulubony klub.




6) Twój ulubiony cukierek?
Jorge: Ciekawostka o mnie: Nie jestem wielkim fanem cukierków! Ale jeśli mam zjeść, to jem gumowe misie.

7) Twoje ulubione jedzenie?
Jorge: To potrawa z mojego rodzinnego miasta. Nazywa się Torta Aohada. co w tłumaczeniu znaczy "pijana kanapka". Jest jak normalna kanapka z majonezem, musztardą i tylko z tym, co sobie zapragniesz! Specjalną rzeczą jest to, że podawane jest w misce wypełnionej sosem. Najczęściej musisz jeść to łyżką.


8) Co twoi fani mogą się spodziewać po twoim nowym albumie?
Jorge: Dużo nowych piosenek z innymi rytmami! Powolne piosenki o rozterkach sercowych i miłości, ale także szybkie piosenki do tańca.


9) Którą z osób z obsady "Violetty" wybrałbyś do pracy ze sobą?
Jorge: Ruggero! Jest bardzo dynamiczny i jest moim bardzo dobrym przyjacielem, byłoby zabawnie! Byśmy się kręcili, pisali i czekali na skutki tego co by wyszło.


10) Kiedy miałeś swoją pierwszą dziewczynę?
Jorge: Jak miałem 14 lat! Była w mojej klasie.


11) Co jest najlepsze w byciu na scenie?
Jorge: Wszystko! Adrenalina, uczucia i oczywiście publiczność, która sprawia, że te momenty stają się niezapomniane.


12) Jak mógłbyś opisać swój nowy styl muzyki?
Jorge: Poprzez "Nowy ja!" Soul pop będzie dobrym określeniem mojego stylu.


13) Jesteś nadal zestresowany przed wyjściem na scenę?
Jorge: To zależy! Pierwszy raz po długiej przerwie jest cięzki. Chcesz być perfekcyjny, duzo ćwiczyć by być natychmiast gotowy przed pierwszym testem- to jest troche straszne!


14) Co jest Twoim ulubionym miejscem?
Jorge: Kocham plażę, nie ważne gdzie jestem. Bez bycia pretensjonalny, ale w Meksyku mamy najpiękniejsze plaże na świecie!


15) Kto jest twoim ulubionym artystą?
Jorge: Artyści, podziwiam artystów "starej szkoły" takich jak Freddie Mercury, Elvis Presley, James Brown. Jedni z nowszych to Justin Timberlake, Bruno Mars, Jason Derulo i Pharell Wiliams.


16) Jakiej piosenki nie chcesz już usłyszeć?
Jorge: Byłem totalnie zirytowany "Cheerleader" przez dłuższy czas. To nie ważne jak bardzo kochasz daną piosenkę, zawsze jest limit. Ale tak nie dzieje się z twoimi własnymi piosenkami, tutaj jest zasada bycia na trasie: Nigdy nie śpiewaj swoich piosenek, pomijając próby. W innym wypadku oszalejesz.


17) Jak się pozbyć chwytliwej melodii?
Jorge: Musisz po prostu posłuchać innej muzyki. Wtedy wyrzucisz chwytliwą melodię bardzo szybko.


18) Którą ze swoich piosenek lubisz najbardziej?
Jorge: „Risky Business”. To nie ja pisałem tą piosenkę, ale kiedy znalazłem ją wiedziałem natychmiastowo: To jest sposób w jaki chcę brzmieć i to jest rodzaj muzyki, który chcę tworzyć. Dołączyłem do tego wiele emocji. To pokazuje mnie, pokazuje jaki chcę być jako artysta.

19) Masz miejsce gdzie trzymasz swoje prezenty od fanów?
Jorge: Mam dom w Meksyku i Los Angeles. Tam próbuję przechowywać większość z tych rzeczy. Niestety czasami jest tak, że ciężko zabrać wszystkie prezenty . Moja walizka jest za pełna przez to. Ale kocham czytać wszystkie ksiązki i listy od fanów podczas lotu.


20) Chcesz zostać w LA na zawsze?
Jorge: Tak, tak myślę. Mieszka tam bardzo dużo artystów i tworzę muzykę, a mieszkanie tam sprawia, że dużo rzeczy staje się łatwiejsze. I dobre jest to, że nie jest bardzo daleko do Meksyku, więc mogę dotrzeć do domu bardzo szybko.


21) Jest jakaś gwiazda, którą chciałbyś spotkać?
Jorge: Byłoby bardzo fajnie spotkać Justina Timberlake'a! Jako artysta jest świetnym idolem. Robi dużo rzeczy, które chciałbym osiągnąć.

22) Najlepsze muzyka na imprezach?
Jorge: Pop, top 40 są zawsze dobre. Wszyscy znają te piosenki, co tworzy nastrój!


23) Co najbardziej łączy Ciebie i Stephie?
Jorge: Znamy się bardzo długo! Czasami mam wrażenie, że wie o mnie więcej niż ja sam.


24) Co jest najlepsze w byciu w trasie ze swoją narzeczoną?
Jorge: To czyni wiele rzeczy łatwiejszymi! Mam swoją partnerkę i tym samym najlepszą przyjaciółkę zawsze obok mnie. Stephie najprawdopodobniej będzie ze mną podczas kolejnej trasy.


25) Co najbardziej lubicie robić razem?
Jorge: Naprawdę lubimy oglądać seriale i filmy razem. Także robimy dużo rzeczy z przyjaciółmi i rodziną! Jesteśmy rodzajem pary, którzy opuszczają imprezę jako ostatni! 


26) Twój śmieszny nawyk?
Jorge: Kocham dawać ludziom chwytliwą melodyjkę-bez ich rozpoznawania. Nucę to cicho dla siebie i po jakimś czasie to jest w ich głowach, a potem pytają „Cholera, skąd znam tą piosenkę?”. Później zawsze się głupio uśmiecham.


27) Masz rodzeństwo?
Jorge: Tak, mam młodszego brata, który ma 20 lat. Jest pomiędzy nami 7 lat różnicy.


28) Walczysz z nim?
Jorge: Było trochę takich okresów, kiedy on miał 9 lat, a ja 16. Byliśmy w różnych sytuacjach życia i oboje robiliśmy własne rzeczy. Teraz, kiedy jest starszy różnica wieku nie jest odczuwalna i mamy bardzo dobre relacje.


29) Co sądzi twój brat o tym, że jesteś sławny?
Jorge: Na początku to było bardzo ciężkie dla niego, ponieważ byliśmy bardzo blisko, a ja musiałem się wyprowadzić. On nie lubił tego, ponieważ był bardzo nieśmiały- jak ja kiedy byłem młodszy! Kiedy ktoś mówił mu o tym w szkole, było to dla niego nieprzyjemne! Dzisiaj akceptuje to i mnie wspiera.


30) Największa wpadka z ubiorem do tej pory?
Jorge: Było to wtedy kiedy nosiłem dresy, trampki i koszulki- bardzo tandetne. Nie zrobiłbym tego nigdy dzisiaj.


31) Usunąłeś kiedyś post dlatego, że go nie lubiłeś?
Jorge: Nie! Jeśli coś udostępniam, to tam zostaje. Zawsze jest powód do opublikowania czegoś, nawet jeśli nie jestem do końca pewien, który to jest.


32) Ulubiony profil na instagramie?
Jorge: Tam jest wiele kont, które lubię. Jednym z nich jest @blackjaguarwhitetiger. Publikują tam dzikie zwierzęta jak tygrysy i lwy z cyrku. Publikują naprawdę fajne rzeczy. Od małych, uroczych tygrysków do wielkich lwów. Obserwuję też wiele profili o sporcie, kto uprawia snowboard.





33) Ulubione zdjęcie na instagramie?
Jorge: Te z sesji do „Risky Business” Wtedy próbowaliśmy zrobić wielką, mozaiczną rzecz na pierwszy raz. I tak, to była moja pierwsza piosenka co znaczy dla mnie dużo.




34) Gdzie nauczyłeś się snowboardu?
Jorge: W południowej Argentynie jest dużo miejsc narciarskich. Pierwszy czas spróbowałem, kiedy miałem 22 lata i było to w Bariloche. Wiedziałem od samego początku, że to zostanie moja nową pasją.
35) A co z surfowaniem?
Jorge: Próbowałem tego raz w LA, ale było to baardzo trudne! Mój przyjaciel, który niedługo będzie mieszkał w Kalifornii robi to perfekcyjnie i będzie dawał mi lekcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger