#2 Filmik: Ostatni tydzień w Europie


 

Środę na YouTubie pojawił się drugi filmik na kanale Jorge! A ja mam dla was tłumaczenie.
Zapraszam :)



 

TŁUMACZENIE WYKONAŁAM JA(Dominika W.) DLA BLOGA JORGE BLANCO POLONIA
KOPIOWANIE JEST SUROWO ZABRONIONE!!


W pokoju hotelowym 

Stephie, dziękuje, ale prosiłem o mały krzyk...
Dobrze! To jest drugi filmik i jestem szczęśliwy i podekscytowany bo zobaczycie różne rzeczy,które robiłem w ostatnim dniu w Monachium... 

Reklamy z Ruggero 



Pokój

I ostatni Show w Polsce, który kończy pierwszą część trasy po Europie... 

Fragm.Koncertu w Łodzi 


Pokój 

Więc będzie dużo emocji i szczęścia. Mamy dla was z Ruggero niespodziankę. Potem wracam do Buenos Aires, żeby odpocząć i na wakacje.

Lotnisko


Pokój 

Mam nadzieję, że się wam spodoba! 

Ostatni dzień w Monachium 

Czasami Disney nas prosi żebyśmy, zrobili reklamy dla Violetty. I, oczywiście ja i Ruggero chcemy, żeby wyszły śmiesznie, chodzi mi o coś takiego... 

Reklama 

J: Jak się nazywa zespół chłopaków? 
R: Gdzie Federico znalazł gitarę Violetty gdy wszedł pierwszy raz do jej pokoju?
J: Kiedy był w swoim pokoju po raz pierwszy? 
J: Jak się nazywa ulubiona gitara Rafa Palmera? 
J:Skąd pochodzi DJ? 
R: Jaka postać chciała odejść z studia żeby studiować Ekonomię? 
J: Jaka była pierwsza piosenka którą zaśpiewał Federico? 
R: Despe... 

Jorge rzuca się na Ruggero!:)  


R: Moje plecy były wcześniej ranne!  

Spacer po Monachium  

J: Kiedy spacerowaliśmy po Monachium, znaleźliśmy piękny moment muzyki klasycznej na ulicy.
Pierwszy raz w życiu w  widzę pianino na ulicy.
Nie ma wątpliwości, że jesteśmy w Niemczech; możesz zobaczyć typowe sukienki za nimi.
Potrzymasz dla mnie kamerę? Muszę wyciągnąć pieniądze. Nagrywałem ich , i wszystko, co najmniej powinnyśmy dać im trochę pieniędzy. 
Ktoś: Ciągle nagrywa 
J: Tak, to powiedziałem. Oni są częścią mojego filmiku.
Musimy wspierać sztukę uliczną 
 

Pokój 
Tak...To niemiecki lew(Leon)
Bardzo dynamiczny rower!! 

Znaleźliśmy rower za kulisami stadionu w Monachium. I pomyśleliśmy, że to dobry pomysł, żeby jechać na zewnątrz na rowerze. Tak zrobiliśmy i spotkaliśmy wielu fanów. 

Za kulisami

R: Jesteśmy tu z rowerem. Oh tak!
Nie mieliśmy deskorolek.
Gdzie teraz jedziemy? 
J: Było by fajnie jechać tak z kamerą na podłodze
R: Z rowerem?
J: Tak, tak. Położę telefon tutaj. 

 

Na zewnątrz 
J: Cześć...Cześć...Cześć...Cześć...Cześć...Cześć... 
Musimy wracać, teraz! Zatrzymaj się i wracaj. Za dużo ludzi przychodzi.
Halo... 

  

Jakaś Pani: Mogę autograf? proszę!
J: Nie możemy.
Jakaś Pani: Ohh 

Nowy cel 

Pokój

Mamy dzień wolny w Polsce. To, co robiłem cały dzień...   

Arena 
Ostatni koncert pierwszej części trasy po Europie, i... Idę w złą stronę. I każdy jest szczęśliwy, bo mają wakacje po tym. Dużo emocji, dużo ich. Do zobaczenia później! 

J: Ruggero i ja (lub dynamiczne duo aż niektórzy nas tak nazywają) mamy dla was niespodziankę
R: Dużą niespodziankę!
J: Dynamiczne Duo! 

Fragm. Koncertu w Łodzi
                                                              

 




Lotnisko 

Koniec trasy po Europie. Jak widzicie jestem na lotnisku. Gotowy na kilka dni odpoczynku, w końcu. Więc, odpocznę i będę się dobrze bawił i potem kontynuujemy trasę. Dzięki Europa! Do zobaczenia wkrótce!   


Pokój 

J: To wszystko. Mam nadzieję że Wam się podoba. Kilka doświadczeń po pierwszej części trasy po Europie. Teraz odpocznę na kilka dni i zrobię coś zabawnego i to nagram, i pokaże wam następną środę. Subskrybujcie, i do zobaczenia! Pa!
S: Jak to nie może być zabawne? 
J: Co?   

W następnym odcinku... 

J: Jestem już w Argentynie, relaks. I jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie, bo jestem z najpiękniejszą dziewczyną.

I jak Wam się podobał ten filmik? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger