#3 Filmik Jorge: Witaj ponownie Argentyno!




Hey! Dziś przygotowałam dla was tłumaczenie już trzeciego filmiku, naszego przystojniaka, którym jest oczywiście Jorge! Zapraszam do postu :) 



 



TŁUMACZENIE WYKONAŁAM JA( Dominika W.)DLA BLOGA JORGE BLANCO POLONIA 
KOPIOWANIA JEST SUROWO ZABRONIONE!! 

Pokój  

J: Hey! Jak się masz? To już mój trzeci filmik(tak...trzeci). Podczas tego filmiku, zobaczycie co robię w wolnym czasie z moimi przyjaciółmi i moją dziewczyną Stephie. Zobaczycie dużo rzeczy; kiedy poszliśmy do parku, graliśmy w kręgle! Było zabawnie, dla niektórych z nas poszło dobrze, a dla niektórych nie tak dobrze. I zobaczycie jak Stephie jest w centrum uwagi w filmiku. Ona ciągle komentowała swoją grę...
S: To jest całkowicie fałszywe! 
J: To prawda! Zobacz! 
S: Nie wierzcie jemu! 
J:  Ocenicie to sami...Mam nadzieję że wam będzie się podobało i że będziecie mieć duże zabawy oglądając! 

 Zwiedzanie "Junior Express" 

J: Jestem w Argentynie i trochę odpoczywam, ale nie jest to jedyna rzecz co robię kiedy mam wolny czas. Spotkam się z przyjaciółmi i moją dziewczyną,także...Naprawdę, to jestem tu z nią. Nie bądź nieśmiała, nie bądź nieśmiała! To jest Lu. Jestem tu gdzie moja dziewczyna pracuje. Jestem za nią, bardzo ładnie, przygotowuje cię na sesję. Make-up robi jej Georgy. Więc, zobaczę czy mogę pokazać wam moich kolegów... Zobaczmy. 


Joel "Rulo Ricardo"  

J: Gotowi żeby iść do domu. Tak, już idziemy.
Joel: Teraz idziemy do domu 
Brian '' Rulo Rolando'' 

J: Więcej, więcej kolegów...
(Stephie rozmawia)
S:Nie, nie, nie, nie kręć tego. 

Spacer z Stephie...

J: Piękna niedziela, i spaceruję po Argentynie. Powiedz Cześć baby! 
S: Czy mogłabym na tym chodzić?
J: Myślę ze tak. Nie jest aż tak wysoko,możesz skoczyć.
S: Nie!
J: Będzie OK.
S: Boję się
J: Jest okej, dalej! Możesz to zrobić, możesz to zrobić!
S: Wyglądasz bardzo ładnie z moim plecakiem
J: Dziękuje! 
S: Możesz położyć go na trawę.
S: Widzisz, nie jest tak łatwo! Co teraz mam zrobić. 
J: Daj mi plecak i zrobię parę zdjęć.
S: Nie jest tak łatwo. 

Bardzo ciężki konkurs...

J: Kręgle z moimi przyjaciółmi! 
J: Nina zaczyna grę. Pierwszy raz! To pierwsza kolej, nie martw się.
S: Jorge! Nie, nie kręć tego!!
J: Nie lubię tego. 
S: Straciłeś praktyki!
J: Bądź ostrożna z słowami! 
S: On był Pro!
J: Jak mam to zrobić? Zrobiłem to źle. 

S: Nie kręć tego,jeśli tak to będę zdenerwowana.
J; Tak,możesz to zrobić. Jest okey, to twoja pierwsza kolej.
J: Mariana, ta która śmieję się z innych... zobaczymy jak jej pójdzie! Czas na strajk! Zobaczymy czy jesteś aż taka dobra, jak mówiłaś. 
M: Nie ma tych małych buteleczek, muszę coś zrobić?
J: Powiedziała że nie ma tych białych butelek. Kręgle.
M: Myślałam że będzie strajk.

M: Oh! Jakie ciężkie! 

J: Jestem zdenerwowany, przez tą kamerę! 
S: Tańcz, tańcz! 
S: Tracę dotyk. 
J: Powiedziała że traci dotyk.
J: Dalej Ni, dalej Ni. Trochę tańca!
J: Nie jestem dobry! 
S: Coś to coś. 
J: Co? 
S: Coś to coś, kochanie.
M: Spadła mi. 
J: I dlatego nie gramy w kręgle z mokrymi palcami! 

J: Tera, zmieniliśmy miejsce, dlatego bo nie przestało rzucać kręglami i inne.
J: Skończyłem z 115 punktami. 
S: Ja gram ponownie?
J: Tak! 
J: Skończyliśmy grać, ale ja zagram ponownie dla dumy! To był fajny dzień. 



J; To już koniec. Mam nadzieję że wam się spodobało.
Ja miałem frajdę. Ale nie wiem czy ty? Dobrze! W nowym filmiku będą nowe rzeczy. Kontynuujemy z trasą Violetta Live. Idź do pracy, Jorge!
Mi się podobało, Wam raczej też. A! Chce Wam powiedzieć coś specjalnego! Wszystkiego najlepszego Alain! Są mojego szwagra urodziny, który jest moim przyjacielem i jeden z tych ludzi, przez których ten kanał istnieję. Do zobaczenia później, pa! 


W następnym filmiku... 


Wiem, że filmik był opublikowany 15/04/15, ale nie miałam czasu przez ostanie dwa, trzy tygodnie kwietnia i bardzo za przepraszam, tłumaczenie #5 filmiku, też pojawi się troszeczkę później; może w wtorek lub środę. Zdjęcia też później dodam, bo chciałam już dodać te tłumaczenie. Do zobaczenia później Jorgistas!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger