#5 Filmik: Powrót do Argentyny






To już piąty filmik naszego Jorge! Mam dziś dla was tłumaczenie filmiku. Zapraszam. 





 



TŁUMACZENIA WYKONAŁAM JA(Domixx XD) DLA BLOGA JORGE BLANCO POLONIA KOPIOWANIE JEST SUROWO ZABRONIONE!!

J: I z wszystkich języków...Cześć! 

J: Witam w nowym filmiku. Jestem bardzo szczęśliwy. Chce się z wami podzielić co robiłem podczas reszty trasy. Byliśmy w Urugwaju i potem wróciliśmy do Argentyny. I robiliśmy głupie rzeczy jak zawsze. Posłem do kina z przyjaciółmi. Zobaczycie że robiliśmy śmieszne rzeczy. Mam dobre wieści, powiem Wam pod koniec filmiku. Jestem podekscytowany! 

Dzień dobry Urugwaj! Pierw pójdę na siłownię i potem...Serwis pokojowy! 
J: Jesteśmy gotowi dla Was! Czy jesteście gotowi na nas? Czekamy na Was! 

Podczas koncertu...
J: Chcecie spotkać publikę? Chodźmy zobaczyć! 
(Martina rozmawia)

Łódka
J: Musimy założyć takie kapcie żeby wejść na łódkę. Gotowy!
Opuszczamy teraz Urugwaj.

W Argentynie
 J: Hej, jestem tu, nic nie robiąc. Dołączyłem do Stephie która nagrywa program. Też z moją przyjaciółką która jest ze mną. Czeka na Julito, który nagrywa "Junior Express". Jesteśmy parą która tutaj czeka. Hehe...I to wszystko.
O czym myślisz Dai? To jest Dai
D: Cześć! 
J: Jest zdenerwowana. Co będziemy dziś robisz? 
D: Idziemy do kina z Titi i Julito. 
J: Co oglądamy?
D: Kopciuszek.
J: Bo dziewczyny chcą zobaczyć ten film. I że  jesteśmy dobrymi chłopakami, pójdziemy z nimi. Mogliśmy zostać u mnie i grasz gry-wideo, ale pójdziemy z dziewczynami na ''Kopciuszek''. 
D: To jest właściwa rzecz do zrobienia.
J: Cześć Nina! 

Auto
J: Jedziemy teraz do kina. Nie mamy za dużo czasu bo film zaczyna się za 10 minut. Mamy misję żeby kupić bilety.
S: Misję? 
J: Misję Niemożliwą  żeby kupić bilety. 
S: Misja Ant.
J: Misja Ant? Okay..Nazywa się tak, pewnie..I pamiętajcie że to one chcą zobaczyć film o księżniczkach. Mogliśmy zobaczyć ''Awengers'' lub coś fajniejszego ,ale dziewczyny...Co o tym myślisz Julito? 
Ju: Zgadzam się, to jest film dla dziewczyn!
D: Nie zgadzam się, chce zobaczyć ten film.
J: Zobaczymy ten film o księżniczka...
S: Chcesz zobaczyć ten film też, przyznaj się. 
J: Absolutnie nie! 
S: Tak, a wież dlaczego? 

Kino 
S: Jesteśmy na Misji Niemożliwej- tak jak powiedział Jorge. Misja Ant! Oni parkują samochód.
D: Titi i ja poszliśmy kupić coś do jedzenia. Masz jakieś chipsy? 

J: Jesteśmy 10 minut spóźnieni. Chodźmy.
S: Możesz to wziąć? 

J: Nie mam już rąk. 
Ju: Dlaczego tak gadać? 
J: Mam komórkę w buzi. 

  Sala kinowa 
Ju: Gdzie jest mój książę? 

J: Film się skończył.
Ju: Mówiłem Ci że nie powinniśmy iść na ten film. Nie powinnyśmy tego oglądać. Wyłącz światło!
D: Pantofel spadł. 
Ju; Nie, to nie może być prawda!! Dali jej patyk, ten patyk był ważny! Gdzie jest ten patyk? Gdzie jest?
D: To już koniec.
Ju: Zrozum że mysz zmienia się w konia! I ten koń... Po północy wszystkiego już nie ma. Wszystko zniknęło, mysz była myszą znowu. On był koniem. 
J; Myślę że Julito jest emocjonalny, przez ten film. 
Julito!! 

Pokój
 J: Na razie to wszystko na dziś. Mam nadzieję że wam się podobało.I jestem podekscytowany po filmiki zmienią się trochę. Będzie muzyka, taniec. Chciałbym Wam powiedzieć trochę więcej, ale będzie dużo żartów, i wyzwań z Wami. Myślę ze spodoba Wam się nowy sposób kręcenia filmików! I mam nadzieję że Wam się spodobał filmik. 
Subskrybujcie! Zobaczymy się następnym tygodniu!  

Koniec

  • Mam nadzieję że tłumaczenie jest pomocne. #6 tłumaczenie pojawi się jutro lub w czwartek, natomiast #7 pojawi się w czwartek lub piątek. Zależy czy będę miał czas, który na pewno się znajdzie. Chce te żeby dwa tłumaczenia były na blogu do niedzieli. Będę miała puste konto. Do zobaczenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger