[Wspomnienia] Utwory z Jorge w "Violetta"




Achhh.... Jak ten czas szybko mija. Dopiero był emitowany pierwszy sezon hitu Disneya - Violetta, a tu już koniec. Trzy niesamowite sezony z udziałem naszego idola Jorge.

Pora powspominać. Nieprawdaż ?




W jakich piosenkach  Jorge brał udział ?


Odpowiedź w rozwinięciu postu!


Oto lista piosenek z konta serialowego Leóna!
Algo suena en mi
Energiczny i rytmiczny kawałek! tutaj możemy sobie dobrze przypomnieć jak wyglądała ekipa na początku 1 sezonu.
PLUS:Wpada w ucho ^^


Juntos somos mas

Jest to piosenka powstała z połączenia Destinada a Brillar oraz Algo Suena en Mi ;)



Voy Por ti
Solówka Leóna, a tak właściwie to Jorge. Świetnie to zaśpiewał, a teledysk przypomina mi jak to było z nim i Vilu w 1 sezonie :3



Are You Ready for the Ride?
Całkowicie męski skład. Takie brzmienie uwielbia miliony dziewczyn z całego świata!


Dile que si
<3 Świetny główny głos <3 czego więcej chcieć ?:D


Ven y canta



Tu foto del verano
Uwielbiałam te piosenkę! Ma głęboki tekst :) Słuchałam jej nałogowo jak miałam problemy.


Verte de lejos
Słuchając tej piosenki przypomina mi się ta walka o serce Violetty Leona i Tomasa :')



Cuando me voy
Dosyć oryginalny utwór, ale świetnie wykonany :)


Podemos
Romantyczna piosenka, którą każdy kto lubił Violettę ubóstwiał. Wspaniała :D



Tienes el talento
Piosenka podnosząca na duchu. Wstawaj i tańcz jak bohaterzy z "Violetta"!



Wspomnienia, wspomnienia :') Warto czasami przypomnieć sobie jakie to były piękne momenty w w naszym życiu ;)

1 komentarz:

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger