Pierwsze fragmenty Jorge piosenek !

Dzisiaj jest piątek. Każdy się cieszy, ponieważ to weekendu początek. Ale Jorgistas mają inny powód do radowania się! Więcej w rozwinięciu!

Dzisiaj do sieci wpłynęły PIERWSZE FRAGMENTY DWÓCH UTWORÓW JORGE. Tak proszę Państwa JORGE UTWORY!! Dokładnie 9 godzin temu! Gdy weszłam na Twittera działo się coś nieprawdopodobnego. Spam. A czym? Piosenkami Jorge. Na początku nie mogłam uwierzyć, ale gdy je usłyszałam, cała się rozpłynęłam i zaczęłam się radowac! Myślę, że nie tylko ja tak postąpiłam.

Na tych filmikach będzie mogli ujrzeć takie osoby jak:
 Alx Veliz - piosenkarz, artysta, należy do Universal Music Group, urodzony w Kanadzie, lecz jego rodzice pochodzą z Gwatemali (Meksyk)
Jego piosenka : https://www.youtube.com/watch?v=o51yKmpEAls
 Medylandia: producent muzyczny, twórca np. piosenki Veliz'a "Dancing Kizomba

Poniżej znajdziecie te fragmenty:



Na drugim filmiku widzimy jeszcze jeden fragment tej samej piosenki.


Na trzecim jak i na razie ostatnim fragmencie widzimy kolejny utwór śpiewany przez Jorge.





Nie wiem jak Was, ale te utwory mnie rozwaliły. Są mega! Jestem dumna z Jorge, bo wiem ile w to pracy wkłada. Teraz musimy dalej czekac na coś więcej. W dzisiejszym filmiku coś się na pewno dowiemy! Chyba, że Jorge znowu sobie z nas zażartuje.


Jak się Wam podobają fragmenty?


2 komentarze:

  1. Te fragmenty są cudowne ������ Spodziewałam się trochę innych, ale jestem pozytywnie zaskoczona. Awww.. i ten jego głos.... Nie mogę się doczekać aż posłucham ich w całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. One są wspaniałe (zresztą tak jak Jorge) Uwielbiam jego głos. Nie mogę się doczekać aż wreszcie wyda ta płytę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger