JORGE NA OKŁADCE MAGAZYNU CLICHE- Tłumaczenie artykułu


Jorge na okładce magazynu Cliche! Sesja zdjęciowa oraz artykuł o artyście, którego tłumaczenie znajdziecie w rozwinięciu posta! 
Życie nie jest zawsze najłatwiejszą rzeczą do kształtowania. Dowiadujemy się kim będziemy jak dorośniemy. Do szczęścia potrzebne jest bezpieczeństwo wiedzy co robimy, co jest możliwe i co jest w zasięgu ręki. Jeżeli wybierzemy najlepszą szkołę, do której pójdziemy będziemy mieli prawo do wyboru pracy, jak artysta, aktor Jorge Blanco, 

który tylko gdy się budzi jest gotowy pójść na przesłuchanie. Tego roku 25-letni meksykański artysta jest w pełni skupiony na sobie w muzycznym świecie i gotowy do zaprezentowania na co go stać z debiutanckim albumem, który wyjdzie w tym roku. Wraz z Hollywood Records, Blanco pokaże swoje doświadczenie i radość słuchania jego muzyki dla słuchaczy, którzy poznali go jako kogoś innego [tu jest na myśli postać Leona, którą odgrywał], tych, którzy zostali, aby odkryć kim naprawdę jest. 


Czasami te drobne rzeczy są ważne. Podróż Blanco po jego ścieżce kariery pokazała, że cierpliwość jest kluczem. Zapoczatkował na drodze Disney'a początkując w reality show High School Musical: The Selection. Wybierając głównych bohaterów meksykańskiej wersji HSM, High School Musical: El Desafio Mexico z częścią specjalną dla tej publiczności, Blanco nie wygrał głównego miejsca. Zaczął od małej roli i pracował w ścieżce dźwiękowej filmu. 

Wspomina o szkolnym festiwalu, pomimo tego, że był nieśmiały i niedoświadczony podjął decyzję o wyborze sztuki. "Zrobiłem to, co uwielbiałem. Śpiewałem [na szkolnym fesitwalu]" powiedział. "Zawsze byłem bardzo nieśmiałą osobą. Żaden z moich szkolnych kolegów nie wiedział, że śpiewam. Zajęło mi trochę czasu, aby przezwyciężyć strach i to zrobić, ale nie przestałem od dnia, kiedy to zrobiłem." 

Mówi, że  pierwsze doświadczenie wpływa na jego twórczy proces aż do dzisiejszego dnia "Od razu pokochałem muzykę!" tłumaczy. "Te doznanie sprawiło , że pokochałem to jeszcze bardziej!". 

To jest niezwykłe, jeżeli dziecko wybiera konkretne zawód, który przewiduje jako siebie w przyszłości: być może król, lekarz, czy pisarz. W przypadku Blanco, wiedział o swojej przyszłości, ponieważ ukrycie tego pragnął. "Zacząłem grać na gitarze kiedy miałem 5 lat, ale zawsze chciałem się tego uczyć, nie odkładałem nauki". Powiedział.


Blanco zaczął brnąć w świat muzyki jak tylko mógł, gdy zaczął się hit Latynoamerykańskiego Disneya -"Violetta", argentyńska telenowela o miłości, odkrywaniu siebie i muzyce. Ponieważ serial posiadał swoją własną, oryginalną muzykę. Blanco śpiewał i wyruszył w trasę koncertową serialu. W "Violettcie" grał miłość głównej bohaterki Violetty Castillo- Leona Verdasa. Zdobył serca wielu ludzi przyczyniając się do  sukcesu ścieżek dźwiękowych. Zdobyli cztery razy platynę, otrzymali nagrodę w kategorii Najlepszy Album Muzyczny Filmu i Telewizji w Argentynie. Zostali wyróżnieni złotem oraz platynami także w innych państawch. 

Blanco zrobił sobie przerwę z serialami,aby skupić się na swojej karierze wokalnej, ale w międzyczasie wrócił w filmie pełnometrażowym "Tini- Nowe Życie Violetty" w 2016 roku. Także pokazał swoją pierwszą solową twórczość śpiewając w filmie piosenkę "Light your heart" z jego koleżanką z branży - Martiną Stoessel. 

[Domyślam się, że w tekst wkradnął się błąd i w miejsce LYH, powinno znajdować się Yo Te Amo A Ti] 

Później przygotował i zaprezentował "Beautiful Mistake". 
Niewielkie niedociągnięcie Blanco odnośńie czasu zadebiutowania w 2016 roku wydaje się być tylko błyskiem w jego rozległej karierze. Jego piosenka "Drive My Car" wydana przez Disney/Pixars Cars 3 w oficialnym soundtracku'u. Zdobył 6 milionów obserwujących na wszystkich platformach i  naprawdę docenia miłość jaką dostaje od swoich fanów. Wszystko dzieje się tak szybko, Blanco utrzymuje swoją mentalność i rzeczywistość wykonując swoje cele jasno i wyraźnie. 

Nie ważne co się dzieje, Blanco rozumie, że praktyka zawsze doprowadza do perfekcji- lub przynajmiej przyswoisz swoje umiejętności. Jeżeli chodzi o utrzymanie znajomości języków, Blanco mówi, że najważniejsze jest pełne oddanie się danemu językowi. "Idź tam i zanurz się w języku i kulturze" powiedział. "Praktyka jest czymś dużym co możesz zrobić, nie bój się próbować!" 

Można też powiedzieć, że Blanco myśli o swojej wokalnej karierze i przyszłości. "Po pierwsze, [chciałbym] aby moja muzyka była rozpowszechniona do jak największej ilości ludzi, gdzie tylko może. Po drugie, chcę więcej ćwiczyć i pozostać zdrowym. I po trzecie chcę zagrać tak dużo koncertów, ile tylko będzie możliwych" .

Życie w trasie jak jak najbardziej odpowiednie dla Blanco, który planuje wykorzystać scenę do osiągnięcia swoich celów w zakresie zdrowia, muzyki i poszukiwania duszy. Tej jesieni Jorge wyrusza razem z R5 w trasę po Europie i nie może się doczekać, kiedy spotka swoich fanów. 

Mimo wielu błędów, pomysłów, wskazówek podróż Blanco jako artysta powiązała się z wewnętrzną relacją. "Musiałem pisać muzykę przez dwa lata, aby zrozumieć i odnaleźć swój własny dźwięk- dźwięk, który identyfikuje mnie jako artystę". wyjaśnia. "Ten proces był niesamowity". Na pisaniu piosenek Blanco kontynuuje,"Byłem w stanie usiąść i współtworzyć z tak wieloma untalentowanymi pisarzami był to niesamowity sposób, aby nauczyć się i doskonalić moje umiejętności pisania.To zmieniło moje dorastanie i rozwijanie się jako artysta". 

Światłem jego albumu, jest drugi singiel "Summer Soul", to zdecydowana zmiana, dorósł i rozwinął się jako artysta. Pochwalił się tym fanom, którzy dorastali wraz z nim przez te wszystkie lata. Jorge podkreśla wartość wzajemnego wspierania się "Kocham, kiedy moi fani pytają mnie o rady i mówią mi, że w jakikolwiek sposób ich inspiruję". Powiedział "[Działalność] jest niesamowitą okazją do inspirowania i pomocy moim fanom, moją sztuką". 

Przywołując wpływy muzyczne Jams'a Brown'a, Elvis'a Presley'a i Michael'a Jackson'a, którzy pomogli rozwinąc jego własny styl. Blanco przyznaje, że jego debiutancki album będzie "Po raz pierwszy mam okazję ukazać prawdziwego siebie, w mojej własnej muzyce". Z rosnącą liczbą fanów i większą możliwością na pokazanie jego coraz większego talentu, niż kiedykolwiek wcześniej Jorge Blanco będzie dalej pchał się na przód i będzie przykładem tego zdania "Jeśli uwierzysz możesz, będziesz...". 

Po nowości w sprawie debiutanckiego albumu i europejskiej trasie odwiedź thejorgeblanco.com. 


Jak Wam się podoba powyższy artykuł? Dowiedzieliście się czegoś nowego? Co sądzicie o sesji? Jeżeli chcecie, to na oficjalnej stronie magazynu można zamówić druk z przesyłką do domu! Będziecie zamawiać? Jak myślicie, kiedy płyta? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger