[TŁUMACZENIE COSMOPOLITAN] " Jestem mężczyzną, który wspiera równość kobiet."


Tłumaczenie najnowszego wywiadu dla Cosmopolitan Mexico.
Jak zaczynasz swój dzień?

To zależy od tego co muszę zrobić. Zawsze staram się wstać wcześnie, zjeść dobre śniadanie i poćwiczyć. Lubię być przygotowany na resztę dnia.



Jaka jest Twoja najlepsza opcja na śniadanie?

Cztery jajka (śmiech) z białkiem, takim jak szynka, plus tosty i owoce.



Kogo podziwiasz?

Osobiście, moich rodziców. Dużo się od nich nauczyłem. Zawodowo Justina Timberlak’a, jest aktorem i piosenkarzem, który reprezentuje to co ja chcę robić.



Ulubiona współczesna bohaterka?

Emma Watson. Jest aktorką, która zaistniała dzięki jej pracy społecznej. Inspiruje dużo kobiet do walki o marzenia. Dodatkowo, nigdy nie widziano jej w żadnym skandalu, karierowym skandalu.



Jakiego przyzwyczajenia nie możesz w sobie znieść?

Potrafię rozmawiać z osobą i nagle zapomnieć odpowiedzieć jej na pytanie. Pracuje nad tym. Staram się ulepszać moje odpowiedzi.



A przyzwyczajenie, które najbardziej lubisz?

Zawsze łatwiej dla mnie jest, kiedy muszę mówić o tych złych, niż dobrych (śmiech). Moim nawykiem jest to, że staram się rozśmieszać ludzi. Lubię być w dobrym nastroju i sprawiać, że ludzie wokół mnie się śmieją.



Coś co zatrzymałeś ze swojego dzieciństwa…

Jedną z rzeczy, którą zatrzymałem z miłości jest jedna z moich pierwszych maskotek, mały ptak. Kiedy byłem mały nazwałem go Tono.



Imię twojego pierwszego zwierzaka?

Nie był dokładnie moim zwierzakiem, ale kiedy byłem dzieckiem dzieliliśmy ogród z sąsiadami i oni mieli psa. To było najlepsze, ponieważ mogłem się z nim bawić , ale bez obowiązku sprzątania po nim. Mogę powiedzieć, że to było moje pierwsze zwierzątko. Wabił się Duke.





Piosenka, której nie mogłaby zostać pominięta na Twojej playliście?

Jest ich kilka. Zmieniam je cały czas, ale „Black or White” Michael’a Jacksona niezastąpiona, ponieważ jest świetna.



Na pierwszej randce wolisz coś romantycznego czy coś niespodziewanego?

Coś niespodziewanego, aby rozluźnić atmosferę.



Co kochasz robić, kiedy nie pracujesz?

Lubię uprawiać sport. Jestem bardzo aktywny. Lubię spotykać się ze znajomymi i jestem fanem spotkań w moim domu.



Jaki jest twój najdziwniejszy talent?
Ruszanie skórą głowy.



Śpiewanie, tańczenie czy aktorstwo?

Jakie trudne! Myślę, że śpiewanie.



Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

Dla mnie, muzyka jest najlepszą rzeczą w życiu, zawsze mi towarzyszy. To co lubię najbardziej, to pisanie piosenek.



Co Twoja mama nauczyła Cię o kobietach?

Żeby je szanować, ale ogólnie, żeby traktować wszystkich dobrze.
Szacunek i równość dla wszystkich. Jestem mężczyzną, który wspiera równość kobiet.



Czego byś nigdy nie powiedział kobiecie?

Dużo rzeczy! Nigdy bym jej nie powiedział „Oczywiście, przytrafiło się to Tobie, ponieważ jesteś kobietą”. Nigdy nie mógłbym oskarżyć nikogo, nie lubię tego robić.

***

Jak podobał Wam się wywiad? Dowiedzieliście się czegoś nowego? Może coś Was zaskoczyło?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger