TŁUMACZENIE NAJNOWSZEGO SINGLA "CONMIGO"


Tłumaczenie najnowszego singla Jorge Blanco pt. "Conmigo"
TEKST PO HISZPAŃSKU

Que ahora mismo levante la mano
El que piensa como yo
Ya esta bueno de tanto trabajo
Que la rumba ya empezó

Todo el Mundo se esta preparando
Saquen hielo y limon
Hoy no soy conductor designado
Pido Uber para dos

Yo la conoci bailando
Me tome un tequila
Y me lance
Ella me miro a los ojos,
Lo supe todo
Y entonces me le pegue

Yo la conoci bailando
Su cintura al ritmo de mi piel
En menos que canta un gallo
Me fui pa’ el bano y de besos la llene

Y se vino conmigo
Y no se como se llama
Ahora seguimos la rumba
Pero solo en mi cama
Ella se vino conmigo
No hiceron falta razones
Dice que somos amigos
No importan los corazones

Ella se vino conmigo
Seguimos la rumba
Entre sabanas y almohadas
Ya nada es como en los cuentos de hadas
Apagamos la luz y encendimos la llama
Sin compromiso y sin nada

Si tu nombre no me lo quieres decir
No pasa nada, quedamos asi
Si tu nombre no me lo quieres decir
No pasa nada


Yo la conoci bailando
Me tome un tequila
Y me lance
Ella me miro a los ojos,
Lo supe todo
Y entonces me le pegue

Yo la conoci bailando
Su cintura al ritmo de mi piel
En menos que canta un gallo
Me fui pa’ el bano y de besos la llene

Y se vino conmigo
Y no se como se llama
Ahora seguimos la rumba
Pero solo en mi cama
Ella se vino conmigo
No hiceron falta razones
Dice que somos amigos

No importan los corazones
Y se vino conmigo
Y se vino conmigo


TEKST PO POLSKU 

Teraz podnieś swoją rękę 
Jeśli myślisz tak jak ja. 
Przestań pracować, 
bo zaczyna się impreza.

Cały świat się przygotowuje, 
Wyjmij lód i cytrynę. 
Dzisiaj nie jestem kierowcą. 
Zamawiam taxi dla dwojga.

Poznałem ją tańcząc, 
Wypiłem tequilę i podszedłem do niej. 
Spojrzała w moje oczy, zrozumiałem wszystko,
więc ją porwałem. 

Poznałem ją tańcząc, 

Twoje biodra w rytmie mojej skóry
Szybciej niż pieje kogut
Znalazłem się w łazience i wypełniłem ją pocałunkami

I poszła ze mną
I nie wiem jak się nazywa
Teraz lecimy z rumbą
Mówiła że jesteśmy przyjaciółmi
Ale tylko w moim łóżku
Poszła ze mną
Nie obchodzą ją serca
Nie brakowało powodów
A nic nie jest jak z bajki
I poszła ze mną
Lecimy z rumbą
Między prześcieradłami i poduszkami
Jeśli nie chcesz powiedzieć mi swojego imienia
Gasimy światło i rozpalamy ogień
Bez zobowiązań i bez niczego
Nic się nie dzieje, zostaniemy tak
Wziąłem tequilę
Jeśli nie chcesz powiedzieć mi swojego imienia,
Nic się nie dzieje
Poznałem ją tańcząc
Wiedziałem już wszystko
I ruszyłem
Spojrzała mi w oczy

Więc ją porwałem

Poznałem ją tańcząc
Jej biodra w rytmie mojej skóry
Szybciej niż pieje kogut
Zabrałem ją do łazienki i wypełniłem pocałunkami
I poszła ze mną
I nie wiem jak się nazywa
Teraz lecimy z rumbą
Poszła ze mną
Ale tylko w moim łóżku
Mówiła że jesteśmy przyjaciółmi
Nie brakowało powodów
Nie obchodzą ją serca
I poszła ze mną
I poszła ze mną


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger