[Tłumaczenie] Wywiad dla Zoomin.TV España


Zapraszam na kolejne tłumaczenie wywiadu dla Zoomin.TV Espana, które odbyło sie w Amsterdamie!



Pytanie: Co będziemy mogli zobaczyć w filmie?

Mechi: To niesamowite, ponieważ historia jest piękna, krajobrazy są cudowne, a piosenki bardzo ładne. Muzyka z filmu, która znajduje się na płycie jest spektakularna, w ogóle cała produkcja jest cudowna. No i my też :)

Jorge: Nasze twarze w dużym rozmiarze na wielkim ekranie

Adrian: Znaleźliśmy piękne porozumienie miedzy naszymi postaciami, które odzwierciedla całą naszą pracę. Stworzyliśmy fajny trójkąt i to na ekranach kin będzie świetnie wyglądać.


Pytanie: Co wydarzy się w filmie?

Tini: Wierzę, że czymś fajnym bedzie pokazać życie artystów, ponieważ niektórzy myślą, że jest ono idealne, bo wszystko, co robią jako, osoby jest wyjątkowe. Chcemy pokazać rzeczywistość, jak to naprawdę wygląda. W tej sprawie Violetta ma się źle, jest smutna, bo kiedy wraca do Buenos Aires prasa eksponuje rzeczy niebyt piękne i niezbyt miłe i podejmuję decyzję, aby odejść, zapomnieć i pobyć sama ze sobą.


Pytanie: Porozmawiamy o miłości?

Tini: Dobra, ten pan (patrzy na Jorge) ma dziewczynę od 7 -8 lat, czyli ślub się szykuje, wczesniej czy później. Tylko kiedy Jorge?

Jorge: 8 lat i trochę

Mechi: To cudowne

Tini: Niesamowite. Dobra, jeśli chodzi o mnie to na ten moment jestem singielką, ale poznaję siebie, nie jestem całkiem sama, nie jest tak źle. Jednak tak samo śnię o małżeństwie, o tym aby stworzyć z kimś rodzinę.


Jorge: Cześć wszystkim, jak się macie (tutaj Jorge zwraca sie do holenderskich fanów w ich jezyku).

Tini: Przesyłamy wam wielkiego buziaka. Bawcie sie dobrze podczas oglądania filmu, bo robiliśmy go dla was z wielką miłoscią. Mam nadzieję, że kiedyś się poznamy. Wielki buziak.

Jak sie Wam podoba wywiad? Śledźcie nasz blog, a ujrzycie nowe tłumaczenia!

5 komentarzy:

  1. Już się przestraszyłam, że Jorge bierze ślub ze Stephie... Co prawda, chcę, żeby Jorge był szczęśliwy i wgl, ale szczerze to nie lubię jego wybranki

    OdpowiedzUsuń
  2. No szczerze mówiąc to ja nie zabardzo Lubię stephie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No szczerze mówiąc to ja nie zabardzo Lubię stephie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co wy macie do Stephie? Ja ją bardzo lubię. Jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger