OPRACOWANIE NAJNOWSZEJ PIOSENKI PT. "OPCIONES"


Tłumaczenie najnowszego singla Jorge- "Opciones". 
 TEKST PO HISZPAŃSKU 

Te vez interesante
Mas alla de tu figura
Dime si tienes planes
De empezar una adventura

Ahi vas tan segura mostrando tu piel
Robarte miradas te sale muy bien
Se pone interesante
Ay, quitame la duda

Dejame verte
Una vez y despues vemos si es suficiente
Lo que se siente, oh

Tengo opciones
Baby no te vo'a mentir
Tengo opciones
Pero yo te quiero a ti
Oh baby tu y yo
Nadie mas
Aun no digas que no
Si cuando estoy contigo yo

Tengo opciones
Tengo opciones

Porque mejor no aprovechamos
De una vez, de una vez dale que nos vamos
Si van muy rapido mis manos fername
Y al ritmo yo le bajo
Suave, pero no dejes que el motor se apague
Que tu tienes el control del viaje
Dejame ser un caballero
Y te agarro todo el equipaje

Tengo opciones
Oh,no
Baby, no te vo'a mentir
Tengo opciones
Pero yo te quiero a ti
Oh baby tu y yo
Nadie mas
Aun no digas que no
Si cuando estoy contigo yo

Tengo opciones
Tengo opciones

Dejame verte
Una vez y despues vemos si es suficiente
Lo que se siente, yeh yeh

Tengo opciones
Oh,no
Baby, no te vo'a mentir
Tengo opciones
Pero yo te quiero a ti
Oh baby tu y yo
Nadie mas
Aun no digas que no
Si cuando estoy contigo yo

Tengo opciones


TEKST PO POLSKU 



Wyglądasz interesująco
Poza swoją sylwetką.
Powiedz mi jeśli masz plany,
Żeby rozpocząć przygodę.

Tam idziesz, tak bezpiecznie pokazując swoją skórę.
Skradanie spojrzeń wychodzi Ci bardzo dobrze.
Staje się interesujący.
Ay, pozbądź mnie wątpliwości.

Pozwól mi zobaczyć,
Jeszcze raz, a potem
Sprawdź, czy to wystarczy, oh

Mam opcje
Kochanie, nie będę kłamał
Mam opcje,
Ale kocham Ciebie
Oh, Kochanie, ty i ja
Nic więcej
Nawet nie mów „nie”
Jeśli jestem z Tobą

Mam opcje
Mam opcje


Bo lepiej tego nie wykorzystamy.
Raz na zawsze, raz na zawsze, ucieknijmy.
Jeśli moje ręce idą za szybko, hamuj mnie.
Ja w rytmie opuszczę je w dół.
Łagodnie, ale nie daj,żeby silnik zgasł.
Ty masz kontrolę nad podróżą.
Pozwól mi być rycerzem,
A ja wezmę cały bagaż.

Mam opcje
Kochanie, nie będę kłamał
Mam opcje,
Ale kocham Ciebie
Oh, Kochanie, ty i ja
Nic więcej
Nawet nie mów „nie”
Jeśli jestem z Tobą
Mam opcje
Mam opcje

Pozwól mi zobaczyć,
Jeszcze raz, a potem
Sprawdź, czy to wystarczy, oh

Mam opcje
Kochanie, nie będę kłamał
Mam opcje,
Ale kocham Ciebie
Oh, Kochanie, ty i ja
Nic więcej
Nawet nie mów „nie”
Jeśli jestem z Tobą

Mam opcje





***
Jak wrażenia? Podoba Wam się nowa piosenka? Która z najnowszych jest Waszą ulubioną? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jorge Blanco Polonia , Blogger